Кітапхана – оқырман құтханасы

Выпуск - №47 (595)   :   24.12.2023
379

Н.Островский атындағы қалалық орталықтандырылған кітапхана қабырғасында А.Байтұрсынов атындағы ҚМУ-дың филология факультетінің 1-курс студенттеріне танымдыққ эксурсия ұйымдастырылды.

Еліміздің болашағы жарқын болу үшін, ең алдымен ұрпағымыз білімді, рухани деңгейі жоғары болуы қажет. Ол үшін адам көп оқып, көп ізденуі керек. «Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы», «Кітаппен кеңес – білімдімен теңес», – деп халқымыз кітапты қашаннан жоғары бағалаған. Бүгінде қарыштап дамып жатқан замандағы жастар мен кітапты байланыстыратын алтын көпір – кітапхана. Кітапхана – оқырманның рухани талап-тілегін қанағаттандырумен қатар әлемдік, ұлттық, әмбебап ақпарат көздерін толық жинақтап, оқырманға жеткізуші рөлін атқарады.

Кітапхана қызметкерлері білім қоры сақталған орданың тарихымен таныстырып, жастарға оқу залының бөлімдеріне жазылым бойынша, жалпы кітапхананың қызмет көрсету бөлімі, әдістемелік және библиографиялық бөлім, жинау және өңдеу бөлімдеріне экскурсия жүргізіп, ақпарат беріп өтті. Кітапхана жанында жұмыс істеп тұрған өнерлі жастарға арналған «Тұмар» үйірмесімен жас қаламгерлерге арналған «Толқын» шығармашылық студиясы және қарттарға арналған «Лада» клубтарының қызметі туралы ақпараттарды студенттер қызығушылықпен тыңдады.

Тыңдаушылар назарына «Өлкетану оқулары», «Іс-шаралар фотошежіресі», «Н.Островский баспасөз беттерінде» атаулы папкалары ұсынылып, таныстырылды. Іс-шара соңында ҚМУ студенттеріне кітапхана туралы мәліметтер қамтылған ақпараттық буклеттер таратылды.


Шынар МАКАНОВА,
Н.Островский атындағы
ОҚК кітапханашысы,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.