Педагогикалық шеберхана

Балалардың сенсорлық тәрбиесі

Балалардың сенсорлық тәрбиесі

Соңғы жылдары мектеп жасына дейінгі балалардың бойында сенсорлық бұзылысының байқалуы үлкен мәселеге айналып, қоғамд ...
19.04.2024
195
География сабағындағы инновациялық әдістер

География сабағындағы инновациялық әдістер

Келер ұрпаққа қоғам талабына сай білім мен тәрбие беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық ...
01.03.2024
289

Жасанды интеллект – ауқымды жетістік

Жасанды интеллект – әлем жаңалығы. Бүкіл әлемді өзіне тәнті еткен технология. Ол біздің өмірімізге еніп, өзіндік әсерін ...
15.02.2024
185

Функционалдық сауаттылық бастауы

«Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет өткен ғасырдың 60-жылдарының аяғында ЮНЕСКО құжаттарында пайда болып, кейін з ...
15.02.2024
170
IT мамандарды дайындаудағы Python бағдарламалау тілінің рөлі

IT мамандарды дайындаудағы Python бағдарламалау тілінің рөлі

Python – әмбебап және үйренуге оңай бағдарламалау тілі, ол жас бағдарламашылар арасында танымал болып келеді. Бұл бағдар ...
07.02.2024
210

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.