Рудный қаласында осындай тақырыптағы ғылыми-практикалық конференция өтті. Бір топ тіл жанашырларының басын қосқан іс-шара тіл мәдениетін одан әрі арттыруға және тілдік капиталды дамытуға бағытталған үйлесімді тіл саясатын көпшілікке насихаттауды көздеді.

Конференция Рудный қалалық мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің «Мемлекеттік тіл – менің тілім» атты әлеуметтік жобасы аясында өткізілді. Оған республикалық, облыстық деңгейдегі ЖОО-ның ғалымдары, тіл саласының мамандары, қазақ тілі пәнінің мұғалімдері, тілдерді оқыту орталықтарының әдіскерлері, зиялы қауым өкілдері, мәдениет және тілдерді дамыту саласының басшылары, сондай-ақ БАҚ өкілдері – жалпы саны 50-ге жуық тіл жанашырлары қатысты.
Қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретіндегі толыққанды қызметін қамтамасыз ете отырып, латын графикалы әліпби негізінде қазақ тілін жаңғыртуға, мемлекеттік тілді оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер мен цифрлық технологияларды кеңінен таратуға негізделген іс-шараны Халықаралық «Қазақ тілі» қоғамы облыстық филиалының төрағасы Заңғар Санай жүргізіп отырды. Алқалы жиынды Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасы тілдерді дамыту және ономастикалық жұмыс бөлімінің басшысы Жарасхан Науразбаев кіріспе сөзімен ашып берді. Артынша ғылыми-практикалық конференция бастау алып, тіл мәселесіне қатысты өзекті тақырыптарда баяндамалар тыңдалды.
«Қазақ тілі сабақтарының заманауи сипаты» тақырыбында Назарбаев Университетінің қазақ тілі және түркітану кафедрасының оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі Күлән Көпеш, «Мемлекеттік тіл – ғылым тіліне айналуы тиіс» тақырыбында А.Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ-дің практикалық лингвистика кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының кандидаты Гүлжанат Жүрсіналина, «Ұлттық болмыс және мемлекеттік тіл» тақырыбында «AMANAT» партиясының Қостанай облыстық филиалы жанындағы «Miras» аймақтық қоғамдық кеңесінің төрайымы, облыстық мәслихат депутаты Қырмызы Жаңбыршинаның баяндамасы тыңдалды.
Артынша пленарлық отырыс аздаған үзілістен кейін жалғасын тауып, «Ғұрыптық фольклордың ұлттық код ретінде тілдік сипаты» тақырыбында А.Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ-дің практикалық лингвистика кафедрасының аға оқытушы, филология магистрі Мира Мұратқызы, «Қазақ тілі: бүгіні мен болашағы» тақырыбында Б.Майлин атындағы мектеп-гимназияның директоры, педагогика ғылымдарының магистрі, ҚР Үздік педагогі Қымбат Бірманова, «Бұқаралық ақпарат құралдарының мемлекеттік тілді дамытудағы рөлі» тақырыбында «Қостанай таңы» облыстық газеті бас редакторының орынбасары Аслан Қанғожин баяндамасын жиналғандар алдында таныстырып өтті.
Әрине, әрбір баяндамадан соң, сұрақтар қойылып, қатысушылар өзара пікір алмасты. Осылайша тіл жанашырлары бас қосқан тағылымды шара соңында Рудный қалалық мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің басшысы Жанат Мырзабаева сөз сөйлеп, бұл жиынның маңыздылығын тағы бір мәрте тілге тиек етіп, қатысушыларға алғыс білдірді. Мемлекеттік тілдің қолданыс аясын кеңейту, мәртебесін көтеру мақсатындағы «Мемлекеттік тіл – менің тілім» әлеуметтік аясында мазмұнды шаралар алдағы уақытта да жалғасын таппақ.
Гүлнар ТАЛАПОВА,
Рудный қалалық тілдерді
оқыту орталығының
басшысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».