Болашақ кәсіби мамандардың қолында

Выпуск - №12(560)   :   18.03.2023
682

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев: «Жаңа экономика құру үшін жоғары оқу орындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру маңызды.

2025 жылға қарай елімізде беделді шетелдік университеттердің кемінде 5 филиалын ашу қажет деп санаймын. Бұл ретте техникалық еңістігі бар ЖОО-ның екі филиалын еліміздің батысында ашу қажет. Жалпы, бәріміз білімге деген көзқарасты өзгертуіміз керек. Гуманитарлық мамандықтарға әуестену кезеңі өтті, техникалық мамандықтарға басымдық беру керек. Инженерлер мен өнеркәсіпшілердің жаңа буынын өсіру қажет», – деп атап өтті.

«Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» РМК Қостанай облыстық филиалы жол саласы мамандығына жастардың бетбұрыс жасауы үшін кездесулер өткізіп келеді. Екі жыл бұрын аталмыш орталықтың Қостанай облыстық филиалының қызметкерлері «1000 мектеп» акциясын қолға алған еді. Нәтижесінде бүгінде республика бойынша 7391 мектептің 2542-сі қамтылды. Сондай-ақ онлайн режимде бірден 600 оқушымен кездесу өткізілді. Қостанай облысында өткен жылы 100-ден аса мектеп қамтылып, мекемеде 2021-2022 жылдары бірнеше ақылы тәжірибеден өтті. Оның ішінде мамандық иесі атанып, маусымдық жұмысқа қабылданғандары да бар. Президент тапсырмасы аясында орталық жұмыстардың жандана беретіндігін де айтып отыр.


Еділхан ХАМЗИН,
№15 ЖББМ информатика
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.