Даланың дауысы – домбыра

Выпуск - №25(522)   :   30.06.2022
976

«Нағыз қазақ – домбыра», – деп Қадыр Мырза Әли айтқандай, қазақ халқы десе, ең алдымен еске түсетін атрибуттың бірі – домбыра екені анық. Шілде айының алғашқы жексенбісінде Домбыра күнін ел болып, кең көлемде атап өту – елдігіміздің белгісі.

Шекті аспаптардың ішіндегі ең көнелерінің бірі – домбыра. Домбыра болсын, жалпы шекті аспаптардың жасалуына садақтың құрылымы әсер еткен деген пікірлер бекер емес. Қазақ қазақ болғалы бірге жасасып келе жатқан көне саз аспабы саналатын домбыра – қазақтың қуаныш пен қайғысын бөлісетін, мұңдасар, сырласар жан серігі болып келген және солай болып қала бермек. Үш әлемді байланыстырған «Бәйтерек», одан пайда болған «Домбыра», адам қажетіне жарап, байланысу арқылы тәрбие мен білім көзін ашуға ықпал еткен.


Қазақстан тәуелсіздік алуымен бірге домбыраның да күні туғаны анық. Ұлттық аспабымыз бұған әбден лайық. Арқалық қаласында Домбыра күніне орай қазақтың қара домыбарасының құлағында ойнайтын домбырашыларымыз үлкен дайындық үстінде. Күйшілерімізге бес күйді орындау мүмкіндігі берілді. Шілде айының 2-сі күні болады деп белгіленіп отырған Домбыра күнінде күйшілерімізді төрге шығармақпыз. Жалпы күй өнері – ұрпақ арасындағы сабақтастықтың алтын арқауы ретіндегі уақытаралық қатынастың басты құралы. Домбыра әрдайым ұлтымыздың жүрегінде болғай.


Гүлдана АЛМАҒАМБЕТ,
«Гүлдер» б/б әдіскері,
Арқалық қаласы,
Ашутасты ауылы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».