Дін – тәрбиенің рухани тірегі

Выпуск - №46(493)   :   27.11.2021
208

Арқалық политехникалық колледжінде бірінші курс білім алушыларының қатысуымен экстремизм мен терроризмнің әлеуметтік зияны мен қаупін түсіндіру және оның алдын алу мақсатында Қостанай облысы мешіттерінің имамдарымен рухани кездесу өткізілді.

Жастарға діни тәрбие бере отырып, оларды адамгершілікке, имандылыққа, рухани жан тазалығын сақтауға баулуды көздеген кездесудің қадірлі қонақтары Рудный қаласындағы «Нұр» мешітінің бас имамы Бектұрсын Торғайбайұлы, Лисаковск қаласы мешітінің бас имамы Сабыржан Зейнелғабиденұлы, Қостанай қаласы мешітінің наиб имамы Мейіржан Қапарұлы және қаламыздағы «Мухтасиб Әлмұхаммед» мешітінің бас имамы Бақтыбай Асанұлы арнайы келді. Құрметті қонақтар білім алушыларға жастар арасындағы өршіп тұрған қоғам кеселдері жайлы айтып, қасиетті Құран сүрелерінен аяттарды мысал ете отырып, оларды ынтымақ пен бірлікке шақырды.

Рухани жетекшілер студенттерге ислам дінінің адамзатты ынтымаққа, өзара түсіністікке, бір-біріне деген сүйіспеншілікке бастайтындығын, сондай-ақ, Құран Кәрім аяттары мен Пайғамбарымыздың (с.ғ.с.) хадистерінің басым бөлігі бірлік пен бауырмалдыққа шақыратындығын айтып, кеңінен түсіндіріп берді. Кездесу барысында Мейіржан Қапарұлы жастардың әлеуметтік желілерден қажетсіз ақпараттарды, тәрбиелік мағынасы жоқ бейнематериалдарды көруге бар уақытын арнағанша, бос уақытын тиімді жоспарлап, оны әдеби кітаптар оқып, білім алуға арнауға және ата-аналарына қызмет етуді мақсат етулері керек екендігін қоғамдағы оқиғаларды мысалға ала отырып, түсіндіріп берді.

Кездесу соңында колледж директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Салтанат Ахметова қонақтарымызға тағылымы мол, рухани азық алатын ғибратты кездесу өткізгені үшін алғыс айтып, колледж директорының атынан Алғыс хатпен марапаттады.


Қаракөз СЕЙДАЛЫ,
Арқалық политехникалық
колледжінің арнайы
пәндер оқытушысы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.