Домбыра – қазақтың жаны

Выпуск - №26-27(523-524)   :   07.08.2022
518

Қазақ халқының сан ғасырлар бойы қаншама тарихи кезеңдердің рухани нәрін бойына жинап, өзіндік айрықша үнмен, өзгеше нақышппен, шебер шыңдалып, кемел дамып, ұлттық дара сипатта қалыптасты.

Әлдилеген әнінен күмбірлеген күйіне дейін тұнып тұрған ұлттық сана-сезім бояуы сіңген өнер құдіреті, көне аспап – домбыра. Араға біраз жылдар салып, қазақ домбырасының абыройын рухани өресін, ұлттық болмыстың ажырамас бөлігі екендігін ерекше түйсініп-түсіне қабылдап, мәртебесін қайтадан биіктетіп келеміз. Атап айтсақ, таяуда Арқалық қаласының әкімі Асанов Әмірхан Біркенұлының ұйымдастыруымен өткен «1000 домбыра» өте жоғарғы дәрежеде өтті деп айтуға болады.

Қаламыздың әр түпкірінен жиналған домбырашыларымыздың және мектеп оқушыларын, колледж студенттерін басын біріктіріп 1000 домбырашы бес күй ойнап рекорд орнатты. Осы орайда айта кетер болсам Ашутасты ауылының әкімі Турганов Абылай Олжабайұлына және мәдениет үйінің басшысы Байлин Сарсенбай Абдуллоұлына алғысым шексіз. Осындай күйшілерді қолдарына екі шекті киелі домбыраны ұстатып, мықты домбырашыларды «Нағыз қазақ қазақ емес – нағыз қазақ домбыра» деп дайындаған. Сіздерге жұмыстарыңызға табыс тілеймін, еңбектеріңіз жана берсін.

Гүлдана АЛМАҒАМБЕТ,
«Гүлдер» бөбекжайының
әдіскері,
Арқалық қаласы,
Ашутасты ауылы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.