Ерлікпен өткен жылдар жаңғырығы

Выпуск - №8(656)   :   28.02.2025
214

1

Рудный қаласындағы мемлекеттік тілдегі кітапханада Ауған соғысына қатысқан жауынгерлердің ерлігіне құрмет көрсету мақсатында «Ауғандық жауынгерлерге тағзым» атты тарихи кеш ұйымдастырылды.

Іс-шараға арнайы шақырылған Ауған соғысының ардагерлері Бекболат Маговьявич Есмаков пен Ғалымхан Жакияұлы Асқаров №13 жалпы білім беретін мектептің 7-сынып оқушыларымен кездесті. Кітапханашы оқушыларға Ауған соғысы туралы мағлұмат беріп, кітапхана қорындағы әдебиеттерге шолу жасады. Өнегелі жиында тарихи деректер негізінде дайындалған бейнеролик көрсетіліп, ардагерлер сол бір зұлмат кезеңнің оқиғаларын баяндап, өз естеліктерімен бөлісті.
Тарих – өткеннің белгісі, келешектің бағдаршамы. Ауған соғысы – кеңес дәуірінің қаралы беттерінің бірі. Ол 1979 жылғы желтоқсанның 25-інде басталып, 1989 жылғы ақпанның 15-інде аяқталды. Жалпы, 9 жыл 10 айға созылған Ауған соғысы мыңдаған адамның тағдырын өзгертіп, сансыз отбасыға қайғы-қасірет әкелді. «Өткенін ескермеген өшеді, / Өткенін қастерлеген өседі», – дейді дана халқымыз. Жас ұрпақ үшін тарихтан тағылым алу – басты міндет. Ауған соғысында ерлікпен қаза тапқан жауынгер жерлестерімізді еске алып, рухына тағзым ету – біздің перзенттік борышымыз.
Бүгінде ерліктің даңқын асқақтатып, азаматтық тұлғасын танытып жүрген ардагер ағаларымыз қашанда мадақ пен марапатқа лайық жандар. Қазақтың даңқты жауынгер жазушысы Бауыржан Момышұлы: «Айбындылық аспаннан түспейді», – деген екен. Сондықтан, Ауған соғысының ардагерлерін қадірлеп, құрмет көрсетіп, олардың ерлігін ұмытпағанымыз абзал.

Жаңагүл ҮРГЕНІШБАЕВА,
Мемлекеттік тілдегі
кітапхана кітапханашысы,
Рудный қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4