Ерлікпен пара-пар әрекет

Выпуск - №47(393)   :   08.12.2019
154

Лисаков қаласындағы мектеп оқушылары арасында «Jas Otan» ЖҚ Лисаков филиалының қаржылай қолдауымен «Ерікті болу керемет!» атты үгіт бригадаларының сайысы өтті.

Жасөспірімдер арасында еріктілікті дамыту мақсатындағы байқауға қала мектептерінің отрядтары қатысты. Атап өтер болсақ: «Асар» (Октябрь ОМ), «Лицейдің ыстық жүректері» (Лицей мектебі), «Ритм» (№1 мектеп), «Еріктілер тобы» (№4 мектеп), «Жас ұрпақ» (№3 мектеп), «Қол ұстас» (№6 мектеп) және «Жақсы» (мектеп-гимназия). Әр отряд «Үгіт бригадасы» және «Әлеуметтік бейне» аталымдары бойынша бақ сынасты.

«Әлеуметтік бейне» аталымында қатысушы топтар оқушыларды волонтерлық жұмысқа ат салысуға шақырды. Ал «Үгіт бригадасы» аталымында командалар «Ерікті болу керемет!» еріктілер қозғалысын насихаттау тақырыбын жан-жақты аша түсті. Әр бөлімде қатысушылардың барлығында бірыңғай киім, сондай-ақ, науқанға арналған арнайы плакаттар болды. Үгіт-насихат бригадаларының сөз сөйлеуі Лисаков қаласындағы «Жас Ұландықтар» арасында мектеп еріктілерінің үлкен перспективаларын көрсетті. Сайыс барысында әділ қазылар алқасы отрядтардың жұмысының ерекшелігіне тоқталып өтті.

Байқау нәтижесі бойынша Октябрь орта мектебі (жетекшісі – Ж.Алдамжарова) 1-орынды иеленді, №6 орта мектеп (жетекшісі – Г.Короткова) 2-орынға ие болды, ал №4 орта мектеп (жетекшісі – Е.Теканова) 3-тұғырға тұрақтады. Командалар дипломдармен және ақшалай сыйлықтармен марапатталды.


Дыбыс БАЛАБИЕВА,
Лидия ЧИКИШЕВА,
Балалар және жасөспірімдердің
шығармашылық орталығы
әдістемелік және мәдени-бұқаралық
бөлім меңгерушілері,
Лисаков қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.