Ерлікпен пара-пар әрекет

Выпуск - №47(393)   :   08.12.2019
201

Лисаков қаласындағы мектеп оқушылары арасында «Jas Otan» ЖҚ Лисаков филиалының қаржылай қолдауымен «Ерікті болу керемет!» атты үгіт бригадаларының сайысы өтті.

Жасөспірімдер арасында еріктілікті дамыту мақсатындағы байқауға қала мектептерінің отрядтары қатысты. Атап өтер болсақ: «Асар» (Октябрь ОМ), «Лицейдің ыстық жүректері» (Лицей мектебі), «Ритм» (№1 мектеп), «Еріктілер тобы» (№4 мектеп), «Жас ұрпақ» (№3 мектеп), «Қол ұстас» (№6 мектеп) және «Жақсы» (мектеп-гимназия). Әр отряд «Үгіт бригадасы» және «Әлеуметтік бейне» аталымдары бойынша бақ сынасты.

«Әлеуметтік бейне» аталымында қатысушы топтар оқушыларды волонтерлық жұмысқа ат салысуға шақырды. Ал «Үгіт бригадасы» аталымында командалар «Ерікті болу керемет!» еріктілер қозғалысын насихаттау тақырыбын жан-жақты аша түсті. Әр бөлімде қатысушылардың барлығында бірыңғай киім, сондай-ақ, науқанға арналған арнайы плакаттар болды. Үгіт-насихат бригадаларының сөз сөйлеуі Лисаков қаласындағы «Жас Ұландықтар» арасында мектеп еріктілерінің үлкен перспективаларын көрсетті. Сайыс барысында әділ қазылар алқасы отрядтардың жұмысының ерекшелігіне тоқталып өтті.

Байқау нәтижесі бойынша Октябрь орта мектебі (жетекшісі – Ж.Алдамжарова) 1-орынды иеленді, №6 орта мектеп (жетекшісі – Г.Короткова) 2-орынға ие болды, ал №4 орта мектеп (жетекшісі – Е.Теканова) 3-тұғырға тұрақтады. Командалар дипломдармен және ақшалай сыйлықтармен марапатталды.


Дыбыс БАЛАБИЕВА,
Лидия ЧИКИШЕВА,
Балалар және жасөспірімдердің
шығармашылық орталығы
әдістемелік және мәдени-бұқаралық
бөлім меңгерушілері,
Лисаков қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.