Ғасырға жуық ғибратты ғұмыр

Выпуск - №15(612)   :   19.04.2024
293

image

Рудный қаласындағы Мемлекеттік тілдегі кітапханада қаламыздың құрметті азаматы, кенші, әуесқой ақын Қасымқайыр Дүйсенбаев атамызға арналған жас ұрпақпен тағылымға толы кездесу ұйымдастырылды.

Қасымқайыр Қазыбайұлы – Рудный қаласының іргетасын қалаушылардың бірі. Өмір жолында игі істерімен өшпестей із қалдырған атаны қала тұрғындары қатты құрметтейді. Ардақты жанның басынан өткендері есінде сақтаулы. Соның негізінде естеліктер жазып, дәуір кезеңдерін өлең, жырларымен сипаттай білген. Өндіріс орынындағы кездері де, туған жерге, өскен ортаға деген сүйіспеншілігі де өмірден көргені мен жиғаны мол қаламгердің жырларынан айқын сезіліп тұрады.

2


Өмір баспалдақтарын қамтыған «Тарих тағдырынан үзінділер», «Өмір тағдыр құдіреті», «Туған күндер суреті», «Жырларым менің» атты төрт өлеңдер жинағы жарық көрген және 2023 жылы «Ғасырға жуық ғибрат ғұмыр» кітабы жарық көрді. Кездесу барысында Қасымқайыр атамыздың өмір жолынан осылайша деректер келтіріп өттік. Аталған іс-шара арқылы қадірлі қонағымыздың өмірбаянын, ерен еңбегін, парасаттылығын, кәсіби кеншілік мамандығынан басқа әуесқой ақындық қабілетін де жастар арасында насихаттап, паш ету көзделді.
Шараға мектеп оқушылары, «Кездесу» клубының мүшелері қатысып, автордың өлеңдерін оқып, әндерін шырқады. Келген қонақтар да сөз алып, ыстық лебіздерін білдіріп жатты. Шара соңында Қасымқайыр атамыз барша жиналған қауымға, оқушыларға ақ батасын берді. Бүгінде ұлын ұяға, қызын қияға қондырып, бақытқа кенеліп отырған атамызға алғыстан басқа айтарымыз жоқ. Ардақты жанның дені сау, ғұмыр-жасы ұзақ болсын дейміз!

Қарасын БАҚАЕВА,
Мемлекеттік тілдегі
кітапхананың қызметкері,
Рудный қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.