«Игі іс жасауға асық»

Выпуск - №7(504)   :   18.02.2022
316

Осындай тақырыпта Мичурин жалпы білім беретін мектебінің өзін-өзі басқару ұйымы жанынан құрылған «Мың жаса» жасағының еріктілері мен Мичурин мектебінің жас мамандары бірлесіп, қайырымдылық акциясын өткізді.

Ата-бабадан жалғасып келе жатқан қазақ халқының өнегелі қасиетінің бірі – қариясын құрметтеу. Халық арасында «Қарты бар үйдің қазынасы бар» деп те бекер айтылмаса керек. Қазақ халқы қашанда қариясына ізет пен құрмет көрсеткен. Дей тұрғанмен, кейбір қарияларымыздың сый-құрметке бөленбей, үй шаруасын жалғыз өзі атқарып жүргені қынжылтады. Ерікті жастардың қайырымдылыққа бағытталған әрекеті жергілікті әкімдіктен көмекке мұқтаж жалғызбасты қарттардың тізімін алып, сол бойынша ақпарат жинастырудан басталды.

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» деп тегін айтпаса керек. Қариялардың жайын естіген жастар бірден ауыл тұрғыны, зейнеткер, педагогикалық еңбек ардагері Поповская Татьяна Ивановнаның үйіне келіп, көмек қолын созды. Олар баспана маңындағы қарды тазалап, сыртқа шығаруға жәрдемдесті. «Қарттарымыз – ұлтымыздың алтын қазынасы, сарқылмас байлығы. Ұрпақ үшін жан аямай күрескен қарттарымызды қадірлеу – біздің басты міндетіміз. Жас ұрпаққа тәлім-тәрбие беретін де сол қарияларымыз», – дейді еріктілер қатарынан табылған жас мамандар.


Жастардан қолдау тапқан қарт әжеміз де ризашылығын білдіріп: «Көмектеріңіз үшін сіздерге үлкен рақмет! Еріктілерге, жастарға және барлық қамқорлық танытқан жандарға шексіз алғысымды білдіремін. Сіздерге тек денсаулық, бастамаларыңызға сәттілік тілеймін», – деп батасын берді. Мұндай іс-шаралар адам жанына қуаныш сыйлап, әлемде жалғыз емес екенін сезіндіреді. Ал қайырымдылық жасауға асыққан жастар осындай бастаманы қос қолдап қолдайтынын атап өткен жөн. Жастарды мейірімділікке, аға ұрпаққа көңіл бөлуге тәрбиелейтін іс-шаралар жыл сайын өткізіледі және қыс бойы жалғасын таппақ.


Ерасыл ҚАЗЫБАЕВ,
Айжан ЖАБАЕВА,
Мичурин ЖББМ
басшысының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасарлары,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4