Қиын болса, қоңырау шал

Выпуск - №18 (465)   :   09.05.2021
727

Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный мектебінде 26 сәуір мен 3 мамыр аралығында «Егер де қиын болса, жай қоңырау шал!» атты сенім телефонының жұмысы туралы акция ұйымдастырылды.

Ақпараттық-түсіндіру мақсатын көздеген шара барысында Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығының қызметі жайлы да ақпарат берілді. Акцияның мақсаты – 5-11 сынып оқушылары мен олардың ата-аналарына, мектеп педагогтерінің психологиялық сауаттылығын арттыру және психологиялық қолдау көрсету. Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығы ұсынған визиткалары мен буклет жадынамалары арқылы ата-аналар мен білім алушылар, педагогтер консультациялық психологиялық көмек пен күрделі мәселені шешуге жәрдемдесетін, құқықтық көмек көрсететін мәліметтермен танысты.

Іс-шара WhatsApp желісі арқылы ақпараттандыру түрінде, мектептің Instagram парақшаларында және мектеп сайтына жүктеліп, таныстырылды. Оқушыларға сынып бөлмелерінде санитарлық талаптарды сақтай отырып, түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, визиткалар таратылды. Ата-аналар мен педагогтерге Facebook желісіне де жадынамалар жарияланып, ұсынылды. Балалар мен ата-аналарға және педагогтерге тәулік бойы сенім телефондары жұмыс істейтіндігі, оның кеңес не болмаса көмек алу үшін таптырмас мүмкіндік екендігі айтылды. Ұйымдастырылған акция – күйзелісте жүрген әр адамға қолдау көрсетіп, адамның өзіне деген сенімділігін арттырып, үміт сыйлайды деген ойдамыз.

Т.Хусайнова,
Мемлекеттік тілде оқытатын
Заречный ЖББМ психологы,
С.Карманова,
әлеуметтік педагогі,
Қостанай ауданы

 

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.