Мамандықтар марафоны – болашаққа жол

Выпуск - №000(000)   :   26.02.2025
494

1

2025 жылды ел Президенті Қасым-Жомарт ТОҚАЕВ «Жұмысшы мамандықтары жылы» деп жариялағаны белгілі. Осы маңызды бастаманы қолдау мақсатында, мектебімізде 1-10 сыныптар арасында «Мамандықтар күні» іс-шарасы өткізілді.

Бұл іс-шараның басты мақсаты – жас ұрпақтың кәсіби бағдарын қалыптастыру, жұмысшы мамандықтарының қоғамдағы маңызын түсіндіру және балаларды болашақ мамандықтарына саналы түрде көзқарас қалыптастыруға бағыттау болды. Іс-шарада әр сынып үшін қызықты әрі шығармашылық байқаулар мен сайыстар ұйымдастырылды. Олар оқушылардың мамандықтарға деген қызығушылығын оятып, болашақта қандай кәсіпті таңдауды армандайтынын анықтауға көмектесті.
Мәселен, 1–4-сыныптар арасында «Фотокөрме» өткізілді. Аталмыш байқауда бастауыш сынып оқушылары отбасындағы мамандық иелерімен фотосуреттерін ұсынды. Бұл байқау олардың мамандықтарды саналы түрде таңдауына әсер етті. 5–6-сыныптар арасында «Видео байқау» ұйымдастырылды. Онда оқушылар әртүрлі мамандықтар туралы бейнемазмұн жасап, оларды көрермендерге ұсынды. Осы байқау арқылы оқушылар өздерінің танып-білген мамандықтарын қысқаша бейнемазмұн түрінде көрсетті, сонымен қатар әртүрлі мамандықтар иесінен сұхбаттар алып, ерекше белсендік танытты. Оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен әр мамандықты тереңірек түсіне бастағаны байқалды.
Мектебіміздің 7–8-сынып оқушылары арасында «Ең үздік мамандық киімі» байқауы өткізілді. Бұл сайыс оқушылардың түрлі мамандықтарға арналған киімдерді көрсетуін көздеді. Алдын ала жеребе бойынша мамандықтар таңдалып, соған байланысты өздеріне түскен мамандыққа сәйкес оқушылар сынып бойынша киім үлгілерін киіп келді. Оқушылар мамандықтарға қатысты нақты көзқарасын қалыптастырып, олардың маңызды рөлін атап өтті. Ал, 9–10-сыныптар арасында «Мамандықтар марафоны» өткізілді. Бұл сайыс үш кезеңнен тұрды. 1-кезеңде әр сынып өздеріне түскен мамандықтарды таныстыруы керек болса, 2-кезеңде ситуациялық сұрақтарға жауап берді, ал 3-кезеңде мамандықтарды тауып, өздері таңдаған мамандықтардың ерекшеліктері мен қоғамға қосар үлесін түсіндірді. Аталмыш марафонның басты мақсаты – оқушылардың кәсіби бағдарын қалыптастыру, мамандықтар туралы тереңірек мәлімет беру және болашақта өз жолын табуға дайын болуына ықпал ету.
Ұстаздар арасында да «Ең үздік мамандық киім үлгісі» байқауы өткізілді. Байқау барысында ұстаздар өздерінің мамандықтарына сәйкес киім үлгілерін көрсетіп, шығармашылық танытты. Мектебіміздің кәсіподағы байқау демеушісі болып, ұстаздарға бағалы сыйлықтар табыстады. Барлық іс-шаралар QC Holding компаниясының қолдауымен жүзеге асырылды. Компанияның демеушілігі іс-шараның жоғары деңгейде өтуіне және қатысушыларға қолайлы жағдай жасауға мүмкіндік берді. Қорытындылай келе, «Мамандықтар күні» іс-шарасы оқушыларға мамандықтар әлемін тереңірек танып, болашаққа жауапкершілікпен қарауға және қоғамдағы әр мамандықтың рөлін түсінуге жол ашты. Сондай-ақ, оқушылардың мамандық таңдауға деген қызығушылығын арттырып, болашаққа сенімді қадам жасауына ықпал етті.

Гульфира ЖАЛДЫБАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназиясы
директорының тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Рудный қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».