«Медициналық маска тағуға үндейміз!»

Выпуск - №50 (446)   :   22.12.2020
327

Дейді Арқалық қаласындаға Нәзипа Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің ерікті жастары. Олар «бетперде тағыңыз» деген жазуы бар стикерлерді Арқалық қаласындағы автокөліктердің артқы әйнектеріне желімдеді.

Акция ұйымдастырушылары осылайша жүргізушілер мен жолаушыларға ой тастауды көздейді. Акция барысында НКО (Нағыз көшбасшылар одағы) еріктілері стикерлерді қоғамдық және такси көліктеріне жабыстырды. Біздің ең бірінші мақсат – қала тұрғындарына пайдалы ақпаратты беру және азаматтардың назарын қарапайым талаптарға аударту. Сол талаптарды орындау оларды қауіпті вирусты жұқтырудан сақтайды.



«Коронавирус инфекциясынан қорғанудың ең қарапайым жолы – бетперде», – дейді еріктілер. Бетперде тағуды насихаттау үшін еріктілер командасы Арқалық қаласындағы орталық базар маңына да барды. Тұрғындарға жабыстырма қағаздармен қатар маска таратылды. Ауқымды жобаны көлік жүргізушілері де қолдап отыр. Алдағы уақытта игі шара басқа мекемелер тарапынан да қолдау табады деген ойдамыз.



Бетперде тағып, карантин талаптарын сақтай отырып, алдымен біз өзіміз жайлы ғана емес, ең жақын жандарымыз, балаларымыз бен ата-аналарымыздың да қамын ойлаймыз. Осыны ұмытпасақ игі. Өзіңіз бен отбасыңызды қорғаңыз, вирусты тоқтатуға көмектесіңіз! Бұл қазір әрқайсымыз үшін маңызды. Еліміз аман, жұртымыз тыныш болсын!

Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
жастар ісі жөніндегі
комитет төрағасы,
Арқалық қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.