Халықтың рухани байлығы саналатын тіл – халықтың өткені мен болашағының айқын көрінісі. «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» демекші, ана тілінің қадір-қасиетін біле білген халқымыз оны ұлттың рухына, қазына-байлығына балайды.

Себебі тіл – халықтың жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, ұлттық болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүрі. Біздің осындай халықтық қасиетті мұрамыз, ана тіліміз – қазақ тілі. Қазақ тіл білімінің ғылым-білім ретінде қалыптасып, дамуы А.Байтұрсынұлының есімімен тығыз байланысты.
Осы мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеру, кеңейту мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық ұланы 6697 әскери бөлімінің қатысуымен «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» атты іс-шара ұйымдастырылды. Тағылымды шара барысында мемлекеттік әнұран шырқалып, қазақ тілінің тарихын баяндайтын беунематериал көрсетіліп, тілге арналған өлең-жырлар оқылды.
Мерекенің құрметіне №20 мектептің оқушысы Ердәулет Аралбаев ән-күймен іс-шараның шырайын келтірді. Артынша «Кім жылдам» сұрақ-жауап сайысы ойнатылды. Одан бөлек «Тіл мәртебесі – ел мәртебесі» атты кітап көрмесі ұсынылып, оқырмандар тұшымды пікірлерін білдіріп, ойымен бөлісті.
Қанипа ТАСБУЛАТОВА,
Шынар МАКАНОВА,
«Қостанай қаласы әкімдігінің
мәдениет, тілдерді дамыту,
дене шынықтыру және спорт
бөлімінің орталықтандырылған
кітапхана жүйесі» ММ
Н.Островский атындағы
ОҚК кітапханашысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».