Рудный қаласындағы Әлихан Бөкейхан атындағы ЖББ мектебінің жанындағы жазғы «Балдәурен» лагерінің оқушыларымен Мемлекеттік рәміздер күніне арналған мектепішілік іс-шара ұйымдастырылды.
«Мемлекеттік рәміздер – мақтанышым!» атты ашық ұйымдастырылған іс-шараға Қашар кентінің әкімі Райымбек Мадина Қажмұханқызы келді. Оқушыларды Мемлекеттік рәміздермен таныстыру, олардың қайда және қандай мақсатта қолданылатынын түсндіру, Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту көзделген шара Мемлекеттік рәміздердің бірі саналатын әнұранды орындаумен басталды. Балалар әнұранды оң қолын жүрек тұсына қойып, Отанға деген шынайы сүйіспеншілікпен орындады.
Тағылымды жиында Қашар кентінің әкімі Мадина Қажмұханқызы сөз сөйлеп, баршамызды айтулы датамен құттықтады. Мектебіміздің директоры Ембергенова Жанар Кожақұлқызы мен мектеп ұжымы да іс-шараға белсенділікпен қатысты. Патриоттық сезімді арттыруға бағытталған мерекелік шарада «Отан» сөзіне түсінік берілді. «Отан» дегеніміз – адамның туып-өскен жері, атамекені болса, біздің Отанымыз – Қазақстан Республикасы екені балаларға айтылды.
Тәуелсіз елдің ұрпағы Мемлекеттік рәміздерді бала жасынан біліп, құрметпен қарауы қажет. Өскелең ұрпағымызды Отанын, Мемлекеттік рәміздерін сүюге, өз елінің патриот азаматы болуға тәрбиелеу мақсатындағы іс-шарада балалар рәміздер туралы тақпақ, мақал-мәтел, Отан туралы ән орындады. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті балалардың көңілінен шығып, олар өскенде өз Отанының дамуына үлес қосып, рәміздерге құрметпен қарайтындарын мақтанышпен айтты.
Ұлбосын СӘБДЕНБЕКОВА,
Ә.Бөкейхан атындағы
ЖББМ бастауыш
сынып мұғалімі,
Рудный қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.