Мерейтойға арналған мерейлі шара

Выпуск - №23(520)   :   17.06.2022
896

Қостанай қаласындағы №11 жалпы білім беретін мектебінде қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері бірлестігінің ұйымдастыруымен «Ұлттың ұлы ұстазы» деген тақырыппен Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығына орай дөңгелек үстел өтті.

Биыл ұлт ұстазы, қазақтың рухани көсемі әрі көрнекті қоғам қайраткері, кешегі Абай, Ыбырай, Шоқан салған ағартушылық, демократтық бағытты ілгері жалғастырушы ірі ғалым, көсемсөз шебері, әдебиет зерттеушісі, тюрколог, дарынды ақын, аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл. Алаш ардақтысы Ахмет Байтұрсынұлы – еңбегі жанған жанның бірі. Жасаған еңбегінің жемісі – соңынан келе жатқан жастар. Жазушы Мұхтар Әуезов айтқандай, Ахмет Байтұрсынұлының ақын, публицист, ғалым, қоғам қайраткері ретінде жасаған еңбегі, тартқан қорлық, көрген азабы, болашаққа сенген үміт-арманы – баршасы ұлы миссияны орындауға арналды.

Ахмет Байтұрсынұлының өмір жолы мен атқарған қызметін зерттеп, өмірбаянын, ғылыми еңбектерін насихаттап жүрген аға буын, орта буын өкілдерінің басын қосқан дөңгелек үстел барысында Ахаңның қазақ тарихында алатын орны жайлы айтылды. Бұл шараға ақын, жазушы қазақ радиосында, республикалық «Жалын» баспасында бөлім меңгерушісі, А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің профессоры, кафедра меңгерушісі қызметтерін атқарған, халықаралық «Алаш» әдеби сыйлығының лауреаты Серікбай Оспанұлы; А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің қауымдастырылған профессоры, филология ғ.к. Күлзада Мырзағалиева қатысты.

Ал арнайы шақырылған қонақтар қатарында Қостанай қаласы білім бөлімінің «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру бөлімінің әдіскері Ермек Иманкулов, сонымен қатар қалалық білім бөлімінің әдіскері Жанар Жумагулова болды. Іс-шара барысында:

«Кезде сол ғасыр беті жаңа ашылған,
Бұл қазақ кемдік көрген жанашырдан.
«Алашым, ұйқыңды аш» деп ұран салды

Бір арыс ел бағы үшін жаратылған», – дегендей, киелі Торғай жеріндегі А.Байтұрсынұлы мен Мыржақып Дулатұлының әдеби мұражайына саяхат ретінде түсірілген арнайы видео тамашалап, одан әрі оқушылар өз өнерлерін көрсетіп, яғни Ахмет Байтұрсыновтың өлеңдерін оқып, күй тартылып, көрініс көрсетіліп, нақыл сөздері оқылды, келген арнайы қонақтарға оқушылар өздерін толғандырып жүрген сұрақтарын қойып, кездесу одан әрі жалғасты.

Кездесуде сөз алған мектебіміздің директоры Айбек Базаралыұлы А.Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына арналған іс-шаралармен оқушыларды толық таныстырып, алдағы уақытта осы жоспар бойынша атқарылатын жұмыстарды жоғары деңгейде өткізу жөнінде бағыт-бағдар беріп, 9 «Ә» сынып оқушысы Балайым Қаупыш «Туған жер» әнімен қорытындылады.


Арайлым
УТЕПБЕРГЕНОВА,
№11 ЖББМ директордың
ҒӘЖ жөніндегі орынбасары,
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4