Облыстық «Ыбырай оқулары»

Выпуск - №42 (489)   :   02.11.2021
233

Қостанай облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасының ұйымдастыруымен Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына орай «Ыбырай оқулары» облыстық байқауы өтті. Эпидемиологиялық жағдайға байланысты шара онлайн форматта ұйымдастырылды.

Ыбырай Алтынсариннің өмірімен таныстыру, оның рухани асыл-мұраларын насихаттау, жазушының шығармалары арқылы қоғамдық ынтымақтастықты орнықтыру, көркемсөз оқу шеберлігін, тіл мәдениетін жетілдіру мақсатын көздеген байқауға 18-29 жас аралығындағы 39 адам қатысқанын айта кеткен ләзім. Бәсірелі байқаудың нәтижесінде қатысушыларға жүлделі орындармен қатар арнайы номинациялар да берілді. Қазылар алқасынан шешімі бойынша «Менің пірім – Ыбырай» номинациясына Қостанай қаласындағы №14 мектептің мұғалімі А.Аманбаева, «Алтынсарин мұрасының білгірі» номинациясына Арқалық қаласындағы №2 әмбебап ғылыми кітапханасының қызметкері Е.Әуезхан, «Ыбырайды оқимын да тоқимын» номинациясына Меңдіқара ауданының тілдерді оқыту орталығының оқытушысы И.Мусинов иеленді.


Жүлделі орындарға тоқталар болсақ, І орынды Арқалық қаласындағы Б.Майлин атындағы №3 мектептің мұғалімі А.Сәлімжан, ІІ орынды Ыбырай Алтынсарин мемориалдық музейінің қор бөлімінің сектор меңгерушісі С.Мырзабай, ІІІ орынды Сарыкөл ауданының Урицк мектеп-лицейінің мұғалімі Е.Өміртай иеленді. Байқауға қатысып, бақ сынаған жастардың барлығына арнайы сертификат және қатысушылардың арнаулары топтастырылған жинақ кітапша табысталды. Номинация иегерлеріне Диплом және Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арнайы жасалған статуэткалар берілді. Ал жүлдегерлер болса, Дипломнан бөлек ыбырайтанушы-ғалым Серікбай Оспановтың «Ыбырай жолы» кітабымен және Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арнайы жасалған статуэткалармен марапатталды.


Бахытгүл ЗАРЛЫҚҚЫЗЫ,
Қостанай облысы әкімдігінің
тілдерді дамыту басқармасының
бөлім басшысы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».