Қостанай облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасының ұйымдастыруымен Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына орай «Ыбырай оқулары» облыстық байқауы өтті. Эпидемиологиялық жағдайға байланысты шара онлайн форматта ұйымдастырылды.
Ыбырай Алтынсариннің өмірімен таныстыру, оның рухани асыл-мұраларын насихаттау, жазушының шығармалары арқылы қоғамдық ынтымақтастықты орнықтыру, көркемсөз оқу шеберлігін, тіл мәдениетін жетілдіру мақсатын көздеген байқауға 18-29 жас аралығындағы 39 адам қатысқанын айта кеткен ләзім. Бәсірелі байқаудың нәтижесінде қатысушыларға жүлделі орындармен қатар арнайы номинациялар да берілді. Қазылар алқасынан шешімі бойынша «Менің пірім – Ыбырай» номинациясына Қостанай қаласындағы №14 мектептің мұғалімі А.Аманбаева, «Алтынсарин мұрасының білгірі» номинациясына Арқалық қаласындағы №2 әмбебап ғылыми кітапханасының қызметкері Е.Әуезхан, «Ыбырайды оқимын да тоқимын» номинациясына Меңдіқара ауданының тілдерді оқыту орталығының оқытушысы И.Мусинов иеленді.
Жүлделі орындарға тоқталар болсақ, І орынды Арқалық қаласындағы Б.Майлин атындағы №3 мектептің мұғалімі А.Сәлімжан, ІІ орынды Ыбырай Алтынсарин мемориалдық музейінің қор бөлімінің сектор меңгерушісі С.Мырзабай, ІІІ орынды Сарыкөл ауданының Урицк мектеп-лицейінің мұғалімі Е.Өміртай иеленді. Байқауға қатысып, бақ сынаған жастардың барлығына арнайы сертификат және қатысушылардың арнаулары топтастырылған жинақ кітапша табысталды. Номинация иегерлеріне Диплом және Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арнайы жасалған статуэткалар берілді. Ал жүлдегерлер болса, Дипломнан бөлек ыбырайтанушы-ғалым Серікбай Оспановтың «Ыбырай жолы» кітабымен және Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығына арнайы жасалған статуэткалармен марапатталды.
Бахытгүл ЗАРЛЫҚҚЫЗЫ,
Қостанай облысы әкімдігінің
тілдерді дамыту басқармасының
бөлім басшысы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.