Ұлттың рухани және интеллектуалды іргерілеуінің құралы ретінде жастарды кітап оқуға баулу мақсатында республикалық «Оқуға құштар мектеп» жобасы мен Халықаралық кітап сыйлау күні аясында мақала тақырыбымен аттас мектепішілік жоба жүзеге асырылды.
Мектеп оқушысының кітап оқу іс-әрекетін дамыту – Қазақстандағы білімді жаңғыртуда басым бағыттардың бірі саналады. Жобаға №19 мектептің мұғалімдері мен оқушылары белсене ат салысты. Пән мұғалімдері мен оқушылар бірлесе «Кітап сыйлайық!» акциясы, «Оқуға ұмтыл!» READx жобасы, «Оқуға кеңес беремін!» буктрейлер, «Кітап сөресінің жаңалтары» библиофреш, «Оқуға құштарлар!» bookSlam, «Бір кітаптың бейнефисі» сынды түрлі форматтағы іс-шаралар өткізілуде.
Тарих және өзін-өзі тану бірлестігі балалар жазушысы Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» атты кітабының бейнефисін өткізді. Іс-шара барысында шығарма авторы мен оқиға желісі анық баяндалып, көрермендерге сахналық қойылым мен бейнебаяндар көрсетілді. Математика және физика пәнінің мұғалімдері сыйлаған жазушы Ілияс Есемберлиннің «Жан сырым», Т.Тілеубайдың «Тәуелсіздік – тұмарым» және ақын С.Оспановтың «Дүлділ дүние-ай!» атты кітаптары, сондай-ақ, мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулар Т.Сейсенбайдың «Көркем шығарманы әдеби-теориялық талдау», «Математикалық сауаттылық» жинағы кітапхана қорын толықтырды.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігінің мұғалімдері жергілікті ақындарымыз Ж.Баязидің өлеңдер жинағы мен С.Оспановтың «Жайсаңдар айтқан жарқын сөз» кітабын және әйгілі жазушылар Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романы мен О.Бөкейдің шығармалар жинағы, сонымен қатар халықтың қазынасы саналатын «1001 мақал-мәтел» жинағын кітапханаға сыйлады. Ал ағылшын тілі бірлестігінің мұғалімдері сыйлаған «Менің алғашқы әліппем» балаларға арналған энциклопедиясы, «Сказки для малышей» кітабы, жазушы Джек Лондонның «Зов предков», Жюль Верннің «Таинственный остров», Артр Хейлдің «Аэропорт» атты ағылшын тіліндегі кітаптары кішкентай оқырмандарды қуанышқа бөледі.
Жадра САРМУРЗИНА,
№19 ЖББМ ағылшын
тілі пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.