Оқитын ұлт – оқуға құштар мектеп

Выпуск - №41(538)   :   21.10.2022
618

Бүгінгі таңда балалар әдебиетіне қалам тербеп жүрген жазушыларды саусақпен санап алуға болады. Олардың жүрегінен өткен шығармалары да көпшілік үшін қолжетімсіз көрінері белгілі. Неге?

Ондай тілі жеңіл, балаларды «ә» дегеннен баурап алатын мазмұны қызықты дүниелердің таралымның аз болуы мен тиісті деңгейде насихатталмауына байланысты бұл кітаптар өзінің оқырмандарын таппай жүр. Бұның кері әсерін бауыр еті баламыз бен қаракөз кішкентай іні-сіңілдеріміз татып келеді. Олар бөгде елдің мультфильмдерін көруге мәжбүр. Бүгінде техниканың қарыштап дамыған заманында баланың кітапқа деген қызығушылығын арттырудың өзі қиын дүние екенін мойындаймыз. Осы ретте өзінің жан қалауымен бүлдіршіндер тілінде ертегілер жазып, келешек ұрпақтың тәлім-тәрбиесіне сүбелі үлес қосуда мақсат еткен балалар жазушысы – Бақытжамал Ажигалиева.

Абай негізгі орта мектебінде «Волшебный сундучок», «Путешествие в мир чудес» ертегілер мен әңгімелер жинағының авторы, Сормовская негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бақытжамал Сеитқызының қатысуымен «Сөз естілді...» атты әдебиет залының отырысы өтті. Қадірлі қонағымыз балалармен өзінің жазушылық қабілетін қалай ашқаны, шабытты қайдан алатыны, шығармалары қандай мақсатты көздейтіні, оларды қандай аудитория үшін, қалай және қашан жазатыны туралы әңгімеледі.

Тағылымды шара барысында оқушылар Бақытжамал Сеитқызының бірнеше шығармаларын таныстырды. Сондай-ақ жазушы өзінің жоспарларымен, басылымға әзірленіп жатқан кітабымен бөлісті. Жазушымен бұл кездесу жиналғандардың көбін шығармашылыққа, әдебиет оқуға, кітап оқуға шабыттандырды. Кездесу сәтті өтіп, жиналған көрермендер ризашылықтарын білдірді.


Айдана УРАЗАКОВА,
Абай негізгі орта
мектебінің бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».