Оқитын ұлт – оқуға құштар мектеп

Выпуск - №41(538)   :   21.10.2022
514

Бүгінгі таңда балалар әдебиетіне қалам тербеп жүрген жазушыларды саусақпен санап алуға болады. Олардың жүрегінен өткен шығармалары да көпшілік үшін қолжетімсіз көрінері белгілі. Неге?

Ондай тілі жеңіл, балаларды «ә» дегеннен баурап алатын мазмұны қызықты дүниелердің таралымның аз болуы мен тиісті деңгейде насихатталмауына байланысты бұл кітаптар өзінің оқырмандарын таппай жүр. Бұның кері әсерін бауыр еті баламыз бен қаракөз кішкентай іні-сіңілдеріміз татып келеді. Олар бөгде елдің мультфильмдерін көруге мәжбүр. Бүгінде техниканың қарыштап дамыған заманында баланың кітапқа деген қызығушылығын арттырудың өзі қиын дүние екенін мойындаймыз. Осы ретте өзінің жан қалауымен бүлдіршіндер тілінде ертегілер жазып, келешек ұрпақтың тәлім-тәрбиесіне сүбелі үлес қосуда мақсат еткен балалар жазушысы – Бақытжамал Ажигалиева.

Абай негізгі орта мектебінде «Волшебный сундучок», «Путешествие в мир чудес» ертегілер мен әңгімелер жинағының авторы, Сормовская негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бақытжамал Сеитқызының қатысуымен «Сөз естілді...» атты әдебиет залының отырысы өтті. Қадірлі қонағымыз балалармен өзінің жазушылық қабілетін қалай ашқаны, шабытты қайдан алатыны, шығармалары қандай мақсатты көздейтіні, оларды қандай аудитория үшін, қалай және қашан жазатыны туралы әңгімеледі.

Тағылымды шара барысында оқушылар Бақытжамал Сеитқызының бірнеше шығармаларын таныстырды. Сондай-ақ жазушы өзінің жоспарларымен, басылымға әзірленіп жатқан кітабымен бөлісті. Жазушымен бұл кездесу жиналғандардың көбін шығармашылыққа, әдебиет оқуға, кітап оқуға шабыттандырды. Кездесу сәтті өтіп, жиналған көрермендер ризашылықтарын білдірді.


Айдана УРАЗАКОВА,
Абай негізгі орта
мектебінің бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.