Татулық пен мейірім мерекесі

Выпуск - №12(609)   :   29.03.2024
550

image

Ұлыстың ұлы күні Наурыз мерекесі қарсаңында А.С. Пушкин атындағы қалалық балалар кітапханасының қызметкерлері «Наурыз – татулық пен мейірімділік мерекесі!» танымдық-ойын бағдарламасын ұйымдастырды.

Наурыз – көнеден келе жатқан, күн мен түннің теңескен жаңа бастау мерекесі. Орта Азия елдерінде «Ұлыстың ұлы күні» деп аталып келе жатқанына бес мың жылдан асады. Демек ежелден ата-бабаларымыздың көрегенділігімен дәм-тұзы бұзылмай, осы уақытқа дейін сол дәстүр-салтымен жеткен Наурыздың жөні бөлек. Ол – татулық пен достықтың, ынтымақ пен бірліктің нышаны.
Кітапханашы оқырмандарға Наурыз мерекесінің тарихы, оның негізгі дәстүрлері туралы айтып берді. Іс-шара барысында «Шашу» рәсімі өткізіліп, мерекелік дастарқандағы ең танымал ұлттық өнімдер аталып өтті. Кітапхана оқырмандары үшін «Тауқұдірет» студиясының орындауындағы «Балбырауын», «Тойбастар», «Өрлеу» күйлері ұсынылып, оқушылар арасында «Тай жарыс» сұрақ-жауап ойыны, «Асық» ұлттық ойыны ойнатылды.
Мерекелік іс-шараның қатысушылары «Біз Наурыз туралы не білеміз?» викторинасының сұрақтарына үлкен ықыласпен жауап берді, жұмбақтар шешті, түркі халықтарының мақал-мәтелдері мен нақыл сөздерін еске түсірді, көктем мерекесі Наурызға арналған өлеңдер мен құттықтаулар оқыды. Осылайша сәні мен мәні жарасқан мерекенің соңында жиналғандарға бауырсақтар беріліп, балалар бір-біріне ізгі тілектерін білдірді.

Рагүл ЕРМҰХАНҚЫЗЫ,
А.С. Пушкин атындағы
қалалық балалар кітапханасының қызметкері,
Қостанай қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».