Татулық пен мейірім мерекесі

Выпуск - №12(609)   :   29.03.2024
434

image

Ұлыстың ұлы күні Наурыз мерекесі қарсаңында А.С. Пушкин атындағы қалалық балалар кітапханасының қызметкерлері «Наурыз – татулық пен мейірімділік мерекесі!» танымдық-ойын бағдарламасын ұйымдастырды.

Наурыз – көнеден келе жатқан, күн мен түннің теңескен жаңа бастау мерекесі. Орта Азия елдерінде «Ұлыстың ұлы күні» деп аталып келе жатқанына бес мың жылдан асады. Демек ежелден ата-бабаларымыздың көрегенділігімен дәм-тұзы бұзылмай, осы уақытқа дейін сол дәстүр-салтымен жеткен Наурыздың жөні бөлек. Ол – татулық пен достықтың, ынтымақ пен бірліктің нышаны.
Кітапханашы оқырмандарға Наурыз мерекесінің тарихы, оның негізгі дәстүрлері туралы айтып берді. Іс-шара барысында «Шашу» рәсімі өткізіліп, мерекелік дастарқандағы ең танымал ұлттық өнімдер аталып өтті. Кітапхана оқырмандары үшін «Тауқұдірет» студиясының орындауындағы «Балбырауын», «Тойбастар», «Өрлеу» күйлері ұсынылып, оқушылар арасында «Тай жарыс» сұрақ-жауап ойыны, «Асық» ұлттық ойыны ойнатылды.
Мерекелік іс-шараның қатысушылары «Біз Наурыз туралы не білеміз?» викторинасының сұрақтарына үлкен ықыласпен жауап берді, жұмбақтар шешті, түркі халықтарының мақал-мәтелдері мен нақыл сөздерін еске түсірді, көктем мерекесі Наурызға арналған өлеңдер мен құттықтаулар оқыды. Осылайша сәні мен мәні жарасқан мерекенің соңында жиналғандарға бауырсақтар беріліп, балалар бір-біріне ізгі тілектерін білдірді.

Рагүл ЕРМҰХАНҚЫЗЫ,
А.С. Пушкин атындағы
қалалық балалар кітапханасының қызметкері,
Қостанай қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.