Тәуелсіздік жылына 30 кітап

Выпуск - №32-33 (479-480)   :   27.08.2021
267

Строительный кітапхана-филиалы «Бір ел – бір кітап» республикалық акциясы аясында қаламыздағы «Строитель» ықшам ауданының балаларына «Даналар жолы – халық мұрасы» атты акциясын ұйымдастырды.

2021 жылғы «Бір ел – бір кітап» республикалық акциясы ел тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналды. «30 кітап – Тәуелсіздіктің 30 жылдығына» рухани-мәдени акциясы ұсынылды. Танымал қазақстандық авторлардың поэзия, проза, драматургия, балалар әдебиеті және аударма саласындағы 30 үздік шығармасы жалпыхалықтық оқуға іріктелді.
«Даналар жолы – халық мұрасы» акциясында балалар «Бір ел – бір кітап» акциясының шығу тарихы жайлы толық мәлімет алды және 30 кітаптың ішіне енген Бердібек Соқпақпаевтың «Жекпе-жек», Толымбек Әбдірайымның «Алабұға аулаған күн», Марат Қабанбаевтың «Жиһанкез Тити» туындыларымен танысып, Зира Наурзбаева және Лиля Калаустың шым-шытырық оқиғалар жанрында жазылған, қиялына қанат бітіретін «Алтын тостағанды іздеу» хикаятынан дауыстап үзінділер оқыды.
Аталған шығармалар жас оқырмандардың кітапқа деген қызығушылықтарын оятты. Қандай да бір елдің рухани мәдениеті, әдебиеті мен өнері, ғылым мен техникасы ұлттық құндылықтарының мәніне ие болады және өскелең ұрпақтың азаматтық, отаншылдық, рухани адамгершілік жан дүниесінің қалыптасуына белсенді түрде ықпал етеді. Бұл – бұлтармас шындық.


Г.Абдрахманова,
«Строительный» кітапхана-
филиалының кітапханашысы,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».