Тілге құрмет – елге құрмет

Выпуск - №20(517)   :   20.05.2022
463

Соңғы уақытта мемлекеттік тілді дамыту жұмыстары кеңінен қолға алынуда. Әсіресе қоғамдық өкілдер белсенділік танытып, ауқымды іс-шаралар жоспарланып, кейбірінің оңтайлы жүзеге асырылып жатқандығына да куә болудамыз.

Сөзіме дәлел, үстіміздегі жылдан еліміздің барлық өңірлерінде Халықаралық «Қазақ тілі» қоғамының филиалдары ашыла бастады. Бұл игі бастамаға Рудный қалалық тілдерді оқыту орталығы да үн қосты. Жақында ғана Рудный қалалық тілдерді оқыту орталығы қабырғасында аталмыш қоғамдық бірлестіктің Рудный қалалық филиалының алғашқы отырысы өткізілді. Оған әкімдіктің мәдениет, тілдерді дамыту, ішкі саясат бөлімдерінің өкілдері мен қоғам мүшелері қатысты. Басқосуда қоғамдық бірлестік мүшелерінің міндеттері айтылып, жұмыс бағыты айқындалды.


Қоғамдық бірлестік филиалының төрайымы болып тіл жанашыры, Б.Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясының директоры, қалалық мәслихат депутаты Қымбат Бірманова сайланды. Ол өзіне тапсырылған сенімге үлкен жауапкершілікпен қарайтынын тілге тиек етіп, бірлестік мүшелеріне «Қазақ тілі» қоғамының Қостанай облыстық филиалының 2022 жылға арналған жұмыс жоспарымен таныстырды. Әрі қарай бірлестік отырысы қоғам белсенділерінің мемлекеттік тілдің бүгіні мен ертеңі жайлы ойларын ортаға салып, талқылауымен жалғасын тапты. Болашаққа айқын мақсат-міндеттер нақтыланып, жұмыс жоспары жасалды.


Индира ЖАЙЛАУБАЕВА,
Халықаралық «Қазақ
тілі» қоғамының
Рудный қаласындағы
филиалының мүшесі

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.