Тілге құрмет – елге құрмет

Выпуск - №20(517)   :   20.05.2022
574

Соңғы уақытта мемлекеттік тілді дамыту жұмыстары кеңінен қолға алынуда. Әсіресе қоғамдық өкілдер белсенділік танытып, ауқымды іс-шаралар жоспарланып, кейбірінің оңтайлы жүзеге асырылып жатқандығына да куә болудамыз.

Сөзіме дәлел, үстіміздегі жылдан еліміздің барлық өңірлерінде Халықаралық «Қазақ тілі» қоғамының филиалдары ашыла бастады. Бұл игі бастамаға Рудный қалалық тілдерді оқыту орталығы да үн қосты. Жақында ғана Рудный қалалық тілдерді оқыту орталығы қабырғасында аталмыш қоғамдық бірлестіктің Рудный қалалық филиалының алғашқы отырысы өткізілді. Оған әкімдіктің мәдениет, тілдерді дамыту, ішкі саясат бөлімдерінің өкілдері мен қоғам мүшелері қатысты. Басқосуда қоғамдық бірлестік мүшелерінің міндеттері айтылып, жұмыс бағыты айқындалды.


Қоғамдық бірлестік филиалының төрайымы болып тіл жанашыры, Б.Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясының директоры, қалалық мәслихат депутаты Қымбат Бірманова сайланды. Ол өзіне тапсырылған сенімге үлкен жауапкершілікпен қарайтынын тілге тиек етіп, бірлестік мүшелеріне «Қазақ тілі» қоғамының Қостанай облыстық филиалының 2022 жылға арналған жұмыс жоспарымен таныстырды. Әрі қарай бірлестік отырысы қоғам белсенділерінің мемлекеттік тілдің бүгіні мен ертеңі жайлы ойларын ортаға салып, талқылауымен жалғасын тапты. Болашаққа айқын мақсат-міндеттер нақтыланып, жұмыс жоспары жасалды.


Индира ЖАЙЛАУБАЕВА,
Халықаралық «Қазақ
тілі» қоғамының
Рудный қаласындағы
филиалының мүшесі

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».