Тіршілікті аман сақтайық

Выпуск - №23 (419)   :   10.06.2020
287

Қостанай қаласындағы «Строительный» кітапхана-филиалының қызметкерлері «Жеңіс саябағында» қала тұрғындарымен «Жер бетіндегі тіршілікті сақтайық» атты акция ұйымдастырды.

Бүгінде адамзатты алаңдатып отырған үлкен мәселенің бірі – табиғаттың, жалпы бізді қоршаған ортаның жай-күйі. Адамның күнкөріс көзі болған табиғатты ластамай, керісінше жас ұрпаққа оны қорғауды, таза ұстауды үйрету қажет. Табғат ластанып жатса, оның негізгі себепшісі – адам екенін ұмытпауымыз керек. Сондықтан да қай-қайсымыздың да мақсат-міндетіміз – жастардың экологиялық ойлауын қалыптастырып, экологиялық тәрбие беру.

Осы межені орындауға бағытталған акция барысында кітапханашы балаларға табиғаттағы экологиялық проблемалар жайлы мәлімет берді. Ең әуелі балалардан экологияның не екендігі жайлы, аталмыш ұғымның мәнін қалай түсінетіндігі сұралды. Қоршаған ортаға, табиғаттағы тірі ағзаларға байланысты қойылған сұрақтарға тұшымды жауап та ала білдік. Кітапханашы балаларды табиғатты сүйе білуге, оны бүлдірмеуге және ұқыптылыққа шақырды. Ұйымдастырылған акция балалардың қызығушылығын арттырды. Саябаққа жиналған балаларға арнайы дайындалған жадынамалар мен парақшалар таратылды.


Эльмира МИРЗАЛИЕВА,
«Строительный»
кітапхана-филиалы
қызметкері,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».