«Үздік педагог-2021»

Выпуск - №15 (462)   :   16.04.2021
696

Осындай атауда «Алпамыс» бөбекжай-балабақшасында байқау өтті. Оған балабақшаның 7 педагогі қатысты. Қатысушылар өздерін таныстырып, ситуациялық сұрақтарға жауап беріп, өнерлері мен сән үлгісін көрсетті.

Барлық педагогтер өздерінің шеберліктерін, жұмыс тәжірбиесін, шешендік қабілеттерін, педагогке сай биязы мінездерін көрсетіп, өздерін сан қырынан танытты. Сайысқа Арқалық қалалық білім бөлімінің әдіскері М.Калиева, балабақша меңгерушісі Р.Садыкова мен балабақша медбикесі М.Сакупова төрелік жасады. Әділ қазылар алқасы байқауға қатысқан педагогтердің сан қырлы екеніне көз жеткізіп, өз өнері бойынша Т.Адилованың ерекше орындаған «Ана» туралы поэзиясы мен А.Дуйсенбинаның орындауындағы «Қос бәйтерегім» әніне жоғары бағасын берді. Сайысқа қазылық ету барысында педагогтердің шеберліктеріне және кәсібиліктеріне баса мән берілді.

Қазылар алқасының шешімі бойынша балабақшамыздың музыка жетекшісі А.Дүйсенбина Бас жүлдені жеңіп алып, жеңімпаз атанды. Ал І орынды «Ербатыр» ересектер тобының тәрбиешісі Г.Кенжебаева иеленсе, ІІ орынды «Ертарғын» ортаңғы тобының тәрбиешісі Ж.Баязитова, ал жүлделі ІІІ орынды «Ерқанат» ортаңғы тобының тәрбиешісі Г.Шалдыбай иемденді. Сонымен қатар «Сөзге ұста – ойға шебер педагог» аталымына Т.Адилова, «Сымбатты педагог» аталымына А.Асылбекова, «Өнерлі педагог» аталымына М.Абдибекова ие болды. Тартысты байқау өз мәресіне жетіп, байқау жеңімпаздары мен жүлдегерлеріне Диплом мен бағалы сыйлықтар табысталды.


Г.Шалдыбай,
«Алпамыс» б/б тәрбиешісі,
Арқалық қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.