Қостанай педагогикалық колледжінің М-41 тобы, яғни 4-курс студенттері Ыбырайтану факультативі аясында колледж оқытушысы Гульшат Алимбаеваның жетекшілігімен Ыбырай Алтынсарин атындағы мұражайға экскурсияға барып келді.
Тағылымды сапар қазақ балаларына алғаш мектеп ашып, білімге жетелеген ұлы ұстаз Ыбырайдың асыл мұрасымен, өмір жолымен танысу мақсатын көздеді. Мұражай 1991 жылы салынған. Оның алдында дәл сол жерде 1884 жылы орыс-қазақ мектебі ашылды. Мұражай ғимараты екі қабаттан тұрады. Бірінші қабатында Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянымен, оқытушылық өмірімен, салынған мектептерімен таныстық. Бұрын-соңды көрмеген әрі естімеген ақпаратты жинақтап, 3D форматындағы мектеп, үй ішін көзбен көріп, үлкен әсер алдық.
Ыбырай атамыздың өзінің жазып кеткен хаттарын, өлең жолдарын көзбен көріп, оқу – біз үшін үлкен мақтанарлық сәт болды. Мұражайдың екінші қабаты ұлт ұстазының қызметтік жолы мен отбасы мүшелеріне арналған. Атамыздың бала-шағасы жайлы біршама мәлімет алып, бірге түскен фотосуреттеріне тамсандық. Негізінде Ыбырай Алтынсариннің түскен тек 2 суреті бар екен. Соның біреуі бала-шағасымен бірге болса, екіншісі оқушылармен түсірілген екен.
Ыбырайтану факультативі студенттерге Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығы жөнінде терең білім береді. Мәселен, Ыбырай еңбектерінде жалпыадамзаттық құндылықтар мазмұны жиі кездеседі. Оның әңгімелерінде адал еңбек ету, дұрыс тәлім-тәрбие беру, қамқорлық жасау, надандықтан қашық болу, терең ой мен таза жүректі сақтауға үндейді. Ыбырай шығармашылығы бастауыш сыныпта кездесетіндіктен, оқушыларды адамгершілігі жоғары, рухани жағынан бай, ақыл-ойы дамыған тұлға етіп тәрбиелеуде көмекші тәсіл деуге де болады.
Осындай дана тұлғаның өзіміздің Қостанай өңірінен шыққанына мақтанышымызды білдіреміз. Ыбырай атаның жолын қуып, лайықты, соған ұқсас ұстаз боламыз деген болашағымызға зор сенім артып, өз мақсатымызға ұмтыламыз.
Айша БУРАНБАЕВА,
Қостанай педагогикалық
колледжінің М-41
тобының студенті
Вчера в 14:29
Бүгінгі мектеп
Вчера в 14:27
Әлеумет
3 дня назад в 16:10
УП News
3 дня назад в 16:09
Вне урока
3 дня назад в 16:04
КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ
3 дня назад в 16:01
Культура
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.