Рудный қаласындағы Мемлекеттік тілдегі кітапханамызда, Рухани келісім күніне орай, «Ынтымақ, бірлік – ислам негізі» атты рухани-адамгершілік бағыттағы конференция ұйымдастырылды.
Іс-шара оқушыларға Рухани келісім күнінің мәнін ашып, ынтымақ пен бірлік туралы мәлімет бере отырып, оларды мейірімділікке, кішіпейілділікке баулумен қатар өздерін көпшілік жерде ұстау мәнерін және әдепті сөйлеуді, бір келісімге келуді және сөйлеп жатқан адамды тыңдай білудің қыр-сырларын жеткізе білді.
Тағылым мен тәрбиеге толы конференцияға Рудный қаласындағы Нұр мешітінінің бас имамы Сабыржан Есмурзин, «Кездесу» клубы және «Дәстүрге жол» аналар клубы, М.Дулатов атындағы №15 орта мектептің 9 «В» сынып оқушылары қатысты. Кешіміздің құрметті қонақтары рухани іс-шара барысында Рухани келісім күні туралы және ынтымақ пен бірлік, инаббаттылық пен имандылық туралы кеңінен насихаттады.
Имам ағай тақырыпқа қатысты ой-пікірімен бөлісіп, адамгершілік, толеранттылық, имандылық жайлы құндылыққа толы, мағыналы әңгімелер айтып берді. Ал, балалар дін саласының маманына көкейіндегі сұрақтарын қойып, тұшымды жауап та ала білді. Келген қонақтар мерекемен құттықтап, жүрекжарды ақ тілектерін білдірді. Артынша елордамыз Астана қаласында Рухани келісім күніне орай өткізілген съезді бейнеролик арқылы тамашалап, кешке ареайы дайындалған слайдтармен танысып өтті. «Ынтымақ, бірлік – ислам негізі» атты кітап көрмесіне шолу жасалып, балаларға тақырып аясында викториналық сұрақтар қойылды.
Оқушыларымыз тағылымды әрі танымы мол іс-шарадан керемет әсер алып, көңілді тарқасты. Рухани келісім – біздің ұлттымызға тән үлкенді сыйлау, отбасына құрмет, балаларға қамқорлық, қонақжайлылық, татулық, достық, ауызбіршілік тәрізді ізгі ортақ құндылықтар берік орнықты. Халқымыздың татулығы мен бірлігі – еліміздің өркендеп, алға басуына себеп болады. Осы байлығымызды қадірлеп қана қоймай, оны жас ұрпақтың жүрегіне ұялату – еліміздің жарқын болашағының кепілі болмақ.
Нұрсәуле ТӨЛЕГЕНОВА,
Мемлекеттік тілдегі
кітапхананың абонемент
бөліміндегі кітапханашысы,
Рудный қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.