Ұлттың ұлағатты ұстазы

Выпуск - №10(507)   :   11.03.2022
445

Биыл еліміз қазақ халқының біртуар перзенті Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойын атап өтуде. Оның бүкіл еңбегінің мәнін бір ауыз сөзбен айту мүмкін болмас. Дегенмен есімі үлкен әріптермен жазылатын ұстаздардың алдыңғы қатырында екені хақ.

Ұлағатты ұстаз Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығына орай келер ұрпаққа үлгі ретінде құрмет көрсетіліп, қаламыздағы ескерткіш-бюстіне гүл шоқтары қойылды. Арқалық қаласының әкімі Әмірхан Біркенұлы жиналған қала тұрғындарына, зиялы қауым өкілдеріне жылы лебізін білдіріп, өз сөзінде Ахмет Байтұрсынұлының өмір жолынан деректерді келтіріп, жасаған игі істерін тілге тиек етті. Артынша қала мекемелері атынан арнайы гүл шоқтары дайындалып, құрмет көрсету рәсімі өткізілді.

Дарынды ақын, аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының есімі бүгінде жас ұрпақтың жүрегінде жатталып, мәңгі есте қалады. Ұлтымыздың ұстазы қазақ халқы үшін қызмет етуді өмірлік мұрат тұтқан, ал артында қалған мұралары егемен еліміздің халқы үшін қоғамдық тәрбие беруде айрықша маңызға ие екені сөзсіз. Халық өмірінің сан-саласына араласып, көзқарасын ашық білдірген қоғам қайраткері, ірі тұлға, ақын, әдебиеттанушы, ағартушы-ғалым, ұлт ұстазының Қостанай облысының Жангелдин ауданына қарасты Сарытүбек аулынан шыққан жерлесіміз болғанын мақтан тұтамыз.


Асем ДҮЙСЕНБИНА,
«Алпамыс» бөбекжайының
музыкалық жетекшісі,
Арқалық қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».