Қостанай қаласының балалары үшін Балалар шығармашылығы мектебінде 6 бағытта, 3 тілде: мемлекеттік тіл, орыс тілі және ағылшын тілінде 28-ден астам студия жұмыс істейді. Соның бірі – «Ұшқыр ой алаңы» атты оқушылардың дебаттық қозғалысы.
Балалар шығармашылығы мектебінде (БШМ) балалар Абасов Намика Абузар оглы, Арыстан Нұралы Нұралыұлының басшылығымен қазақ және орыс тілдерінде пікірсайыс шеберлігімен айналысады. Пікірталас – студия тәрбиеленушілері мен БШМ мұғалімдерінің өмірінің ажырамас бөлігі мен көптеген жеке қасиеттерді дамыту құралы болды.
Қалалық балалар шығармашылығы мектебінде тұрақты негізде қосымша білім беру мұғалімдері мен тәрбиеленушілеріне арналған шеберлік-сыныптар өткізіледі. «Қазіргі қоғамда сау адам болу сәнді ме?», «Қазақстандық патриотизм-аңыз ба, шындық па?», «Тәуелсіздік – өркендеудің басты аспектісі», «Экологиялық проблемалар шешіледі», «Ұлттық дәстүрлерді жаңғырту» тақырыптары бойынша «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың дебаттық қозғалысы» жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын жүзеге асыру.
Сыни ойлау, ақпаратты объективті бағалау, өз ұстанымын қорғау және келіспейтін нәрсені жоққа шығару қабілеті – 21-ғасырдағы адам үшін маңызды дағдылар. Өткізілген шеберлік-сыныптарда түрлі тақырыптардың қызу талқыланып жатқанын байқаймыз. Бұл жұмыс Қостанай қаласының пікірсайыс қозғалысын насихаттауға ықпал етеді.
Гүлжан БАИШЕВА,
Қостанай қалалық балалар
шығармашылығы мектебі
директорының оқу-тәрбие
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.