Ұшқыр ойдың алаңы

Выпуск - №36 (483)   :   20.09.2021
756

Қостанай қаласының балалары үшін Балалар шығармашылығы мектебінде 6 бағытта, 3 тілде: мемлекеттік тіл, орыс тілі және ағылшын тілінде 28-ден астам студия жұмыс істейді. Соның бірі – «Ұшқыр ой алаңы» атты оқушылардың дебаттық қозғалысы.

Балалар шығармашылығы мектебінде (БШМ) балалар Абасов Намика Абузар оглы, Арыстан Нұралы Нұралыұлының басшылығымен қазақ және орыс тілдерінде пікірсайыс шеберлігімен айналысады. Пікірталас – студия тәрбиеленушілері мен БШМ мұғалімдерінің өмірінің ажырамас бөлігі мен көптеген жеке қасиеттерді дамыту құралы болды.

Қалалық балалар шығармашылығы мектебінде тұрақты негізде қосымша білім беру мұғалімдері мен тәрбиеленушілеріне арналған шеберлік-сыныптар өткізіледі. «Қазіргі қоғамда сау адам болу сәнді ме?», «Қазақстандық патриотизм-аңыз ба, шындық па?», «Тәуелсіздік – өркендеудің басты аспектісі», «Экологиялық проблемалар шешіледі», «Ұлттық дәстүрлерді жаңғырту» тақырыптары бойынша «Ұшқыр ой алаңы» оқушылардың дебаттық қозғалысы» жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын жүзеге асыру.

Сыни ойлау, ақпаратты объективті бағалау, өз ұстанымын қорғау және келіспейтін нәрсені жоққа шығару қабілеті – 21-ғасырдағы адам үшін маңызды дағдылар. Өткізілген шеберлік-сыныптарда түрлі тақырыптардың қызу талқыланып жатқанын байқаймыз. Бұл жұмыс Қостанай қаласының пікірсайыс қозғалысын насихаттауға ықпал етеді. 


Гүлжан БАИШЕВА,
Қостанай қалалық балалар
шығармашылығы мектебі
директорының оқу-тәрбие
жөніндегі орынбасары,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».