Ұстаздықпен өмірін өрнектеген

Выпуск - №38(434)   :   29.09.2020
211

Саналы ғұмырын білім беру ісіне арнаған ардағы ұстаздарымыз аз емес. Осы тұста елімізде қыркүйек айының соңғы жексенбісінде атап өтілетін Еңбек күніне орай, Жангелдин орта мектебінде «Мамандық үздігі» тақырыбында кездесу өтті.

Басқосуға мектебімізде адал еңбек етіп, құрметті демалысқа шыққан мамандықтарының үздігі – математика пәнінің мұғалімі Искакова Гүлбану Исламбекқызы, тарих пәнінің мұғалімі Искакова Гүлжан Исламбекқызы, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Искакова Үкіжан Исламбекқызы және технология пәнінің мұғалімі Диханбай Мәлік Мырзакеленұлы шықырылды. Кездесу мектеп бітіргелі отырған 10-11 сынып оқушыларымен ұйымдастырылды. Оқушылар ардагер ұстаздардан мамандықтарының қыр-сырларын сұрап, мамандыққа қалай келгендерін, осы жолда бастарынан кешкен қызықты сәттерін сұрап, сұхбаттасты.
Ардагер ұстаздарымыз оқушыларға еңбек жолында болған қиын да қызықты сәттерімен бөлісті. Сонымен қатар жылдар бойы атқарған жұмыстарын айтып, ұстаздық еткен уақытын естеріне түсіріп, бір марқайып қалды. Ардақты қонақтарымыз оқушыларға ұстаздық мамандықты таңдағандарына ешуақытта өкінбегендерін айтып, мамандық таңдағанда жүрек үніне құлақ асып, өздеріңнің жандарыңа жақын болар іспен айналысуға, сол бағытта қозғалуға кеңес берді. Кездесу шағын концерттік бағдарламаға ұласты. Мектебіміздің 6-сынып оқушылары күй тартып, 7-сынып оқушылары әсем әуен шырқап, мағыналы көркем сөз оқыды. Тағылымды басқосу мектеп оқушыларының ардагер ұстаздарымызбен естелік суретке түсуімен аяқталды.


Қарлығаш УТЕБАЕВА,
Жангелдин ОМ тәлімгері,
Жангелдин ауданы,
Аралбай ауылы

 

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».