Ұстаздықпен өмірін өрнектеген

Выпуск - №38(434)   :   29.09.2020
142

Саналы ғұмырын білім беру ісіне арнаған ардағы ұстаздарымыз аз емес. Осы тұста елімізде қыркүйек айының соңғы жексенбісінде атап өтілетін Еңбек күніне орай, Жангелдин орта мектебінде «Мамандық үздігі» тақырыбында кездесу өтті.

Басқосуға мектебімізде адал еңбек етіп, құрметті демалысқа шыққан мамандықтарының үздігі – математика пәнінің мұғалімі Искакова Гүлбану Исламбекқызы, тарих пәнінің мұғалімі Искакова Гүлжан Исламбекқызы, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Искакова Үкіжан Исламбекқызы және технология пәнінің мұғалімі Диханбай Мәлік Мырзакеленұлы шықырылды. Кездесу мектеп бітіргелі отырған 10-11 сынып оқушыларымен ұйымдастырылды. Оқушылар ардагер ұстаздардан мамандықтарының қыр-сырларын сұрап, мамандыққа қалай келгендерін, осы жолда бастарынан кешкен қызықты сәттерін сұрап, сұхбаттасты.
Ардагер ұстаздарымыз оқушыларға еңбек жолында болған қиын да қызықты сәттерімен бөлісті. Сонымен қатар жылдар бойы атқарған жұмыстарын айтып, ұстаздық еткен уақытын естеріне түсіріп, бір марқайып қалды. Ардақты қонақтарымыз оқушыларға ұстаздық мамандықты таңдағандарына ешуақытта өкінбегендерін айтып, мамандық таңдағанда жүрек үніне құлақ асып, өздеріңнің жандарыңа жақын болар іспен айналысуға, сол бағытта қозғалуға кеңес берді. Кездесу шағын концерттік бағдарламаға ұласты. Мектебіміздің 6-сынып оқушылары күй тартып, 7-сынып оқушылары әсем әуен шырқап, мағыналы көркем сөз оқыды. Тағылымды басқосу мектеп оқушыларының ардагер ұстаздарымызбен естелік суретке түсуімен аяқталды.


Қарлығаш УТЕБАЕВА,
Жангелдин ОМ тәлімгері,
Жангелдин ауданы,
Аралбай ауылы

 

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.