Елбасының мектеп оқушыларының толық мектепке баруын қамтамасыз ету жөніндегі бұйрығын орындау мақсатында мектебімізде жылдар бойы «Мектепке жол» атты республикалық акциясы жалғасын тауып келеді.
Аталған акцияның мақсаты – оқумен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша қыркүйектің 1-і күні мектепке балалардың келмеуінің алдын алу. Аталған акция тамыз айының 1-інен бастап 30-ына дейін жалғасады. Жаңа оқу жылы қарсаңында осы материалдық қолдау барлық мұқтаж жандарға зор көмек болары сөзсіз. Көмектің қай түрі болмасын мектеп құралдары, киім-кешек, кеңсе тауарлары, азық-түлік, басқа да оқушы бұйымдары оқушыларды жаңа оқу жылына даярлауға көмек болары сөзсіз.
Қостанай ауданына қарасты Жданов селолық округінің әкімдігімен бірлесе өткен акцияға аймақтық кәсіпкер азаматтар үнемі ат салысып, бірнеше оқушылардың жүзіне күлкі сыйлады. Осы тұста орарды атап өтсек: «Нұр Терек» ЖШС, «Бройлерная птицефабрика» ЖШС, «Бэлд Сервис» ЖШС, «Степаненко В.Н» ЖШС, «Позняков Е.В» ЖШС, «Надеждинка» ЖШС, «Абдибеков» ЖШС. Жоғарыда аталған кәсіпкер азаматтар «Мектепке жол» акциясынан басқа қандай да бір іс-шаралар өткізу немесе жөндеу барысында қаржылай көмектерін аяған емес. Мектеп ұжымының атынан кәсіптің тізгінін ұстаған азаматтарға алғысымды білдіремін.
Айнұр БАЛЕСОВА,
Жданов ОМ директордың
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.