Жастардың қауіпсіздігі – басты назарда

Выпуск - №47(644)   :   29.11.2024
400

image

Мектептегі жасөспірімдермен кездесу және профилактикалық әңгімелер өткізу – білім ордасы, Ардагерлер ұйымы және полиция қызметкерлерінің бірлескен жұмысының маңызды бөлігі.

Осы орайда, құқық бұзушылық пен кәмелетке толмағандар арасында жасалатын қылмыстардың алдын алу мақсатында Арқалық қаласындағы №10 жалпы білім беретін мектебінде құқық айлығы аясында арнайы кездесу ұйымдастырылды. Іс-шараға Ардагерлер ұйымының мүшелері Максут Рахилин, Қажымұханбет Әбдікұлы, Арқалық өңірлік архивінің басшысы Сағидолла Байкенжин және Арқалық қаласы Полиция басқармасынан Азамат Камалиев қатысты. «Нашақорлық және құқық бұзушылықтың алдын алу» тақырыбы аясында 9–11-сынып оқушылары арасында өткен кездесуде мамандар құқықбұзушылық кодексінің баптарымен, «ҚР-дағы баланың құқықтары туралы» Заңдармен таныстырды.
Полиция инспекторы оқушыларға жасөспірімдер арасындағы қылмыстардың себептері мен олардың салдарлары туралы айтып, заң алдындағы жауапкершіліктің маңыздылығын түсіндірді. Сонымен қатар, темекі тарту, ішімдік ішу және нашақорлықтың адам өміріне тигізетін зиянына тоқталып, оқушыларға қауіпсіздікті сақтау мен дұрыс қарым-қатынас жасаудың маңыздылығы жөнінде кеңестер берді. Кездесу барысында балаларға жолда жүру ережелері, мектепте, көшеде және қоғамдық орындарда тәртіп ережелерін қатаң сақтау қажеттігі ескертілді.
Мамандар мектеп оқушыларына ішімдік пен темекінің зиянын еске салып, олардың зиянды жақтарын түсіндіре кетті. Мамандардың әңгімесін жастар зор ықыласпен тыңдап, көкейлерінде жүрген сұрақтарға жауап алды. Кездесу соңында қонақтар оқушыларға ізгі тілектерін білдіріп, ақ баталарын берді. Бұл кездесу жасөспірімдер арасында құқықтық сауаттылықты арттырып қана қоймай, олардың саламатты өмір салтын ұстануына, тәртіпті сақтауына үлкен үлес қосты. Алдағы уақытта да осындай профилактикалық шаралар жүйелі түрде өткізілетін болады.

Батырхан КАРАШИНОВ,
№10 ЖББМ мұғалімі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.