Кез келген істің сапасы өзінің ісіне шынайы берілген, шебер мамандарға байланысты екені белгілі. Әрине, мамандық таңдар алдында «Оған деген қажеттілік бар ма?», «Мамандар тапшы ма?» деген сұрақтарға да ас мән берген жөн. Бүгінде үлкен маңызға ие мамандықтардың ішінде жол саласының мамандарына сұраныс жоғары.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев ҚР Парламенті Мәжілісінің отырысында сөйлеген сөзінде: «Жаңа экономика құру үшін жоғары оқу орындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру маңызды. 2025 жылға қарай елімізде беделді шетелдік университеттердің кемінде 5 филиалын ашу қажет деп санаймын. Бұл ретте техникалық еңістігі бар ЖОО-ның екі филиалын еліміздің батысында ашу қажет. Жалпы, бәріміз білімге деген көзқарасты өзгертуіміз керек. Гуманитарлық мамандықтарға әуестену кезеңі өтті, техникалық мамандықтарға басымдық беру керек. Инженерлер мен өнеркәсіпшілердің жаңа буынын өсіру қажет», – деп атап өтті.
«Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» РМК Қостанай облыстық филиалы жол саласы мамандығына жастардың бетбұрыс жасау үшін кездесулер өткізіп келеді. Екі жыл бұрын аталмыш орталықтың Қостанай облыстық филиалының қызметкерлері «1000 мектеп» акциясын қолға алған еді. Нәтижесінде бүгінде республика бойынша 7391 мектептің 2542-сі қамтылды. Сондай-ақ онлайн-режимде бірден 600 оқушымен кездесу өткізілді. Қостанай облысында өткен жылы 93 мектеп қамтылды. Оған қоса мекемеде 2020-2021 жылдары бірнеше ақылы тәжірибеден өтті. Оның ішінде мамандық иесі атанып, маусымдық жұмысқа қабылданғандары да бар. Президент тапсырмасы аясында орталық жұмыстардың жандана беретіндігін де айтып отыр.
Еділхан ХАМЗИН
№15 ЖББМ информатика
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.