Баланың тұлға ретінде қалыптасуында отбасы мен мектептің рөлі зор. Бұл екі институт бірлесіп жұмыс істегенде ғана нәтиженің болары белгілі. Сондықтан, мектеп пен отбасы ынтымақтастығының маңызы мен оның бала тәрбиесіндегі рөліне тоқталайық.
Мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық түрлі формада жүзеге асырылуы мүмкін.
1. Ата-аналар жиналыстары мен кездесулер. Мектепте әртүрлі ата-аналар жиналыстары мен кездесулер өткізіліп, ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы байланыс нығаяды. Бұл кездесулерде баланың оқу үлгерімі, мінез-құлқы және жалпы жағдайы талқыланады.
2. Ата-аналармен ашық байланыс. Мұғалімдер ата-аналармен үнемі ашық байланыс орнатып, олардың сұрақтарына жауап береді. Қажет болған жағдайда телефон арқылы немесе электрондық пошта арқылы байланыс орнатуға болады.
3. Балаға қатысты ортақ шешімдер қабылдау. Мектеп пен отбасы баланың дамуы мен тәрбие мәселелері бойынша ортақ шешімдер қабылдауы тиіс. Мұндай ынтымақтастық балаға жүйелі тәрбие беруге көмектеседі.
4. Демалыс және қосымша сабақтар. Қажет болған жағдайда, демалыс уақытында балаға қосымша сабақтар ұйымдастыру немесе үй тапсырмаларын орындау үшін ата-аналармен бірге жұмыс істеу – маңызды тәсілдердің бірі саналады.
Мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуі баланың болашағына айтарлықтай әсер етеді. Егер бұл ынтымақтастық дұрыс қалыптасып, нығая түссе, бала білімде де, тәрбиеде де, мінез-құлықта да үлкен жетістіктерге жете алады. Ата-аналар мен мұғалімдердің бірлескен жұмысы баланың рухани, интеллектуалдық және әлеуметтік дамуын оңтайлы бағытта жетелеуге ықпал етеді. Бұл ынтымақтастық мектепте ғана емес, сонымен қатар қоғамның басқа да салаларында баланың жетістіктеріне әсер етеді.
Мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық – баланың дамуының негізі. Олардың бірге жұмыс істеуі, өзара түсіністік пен қолдау көрсетуі баланың толыққанды дамуына, тәрбиесіне және оқу жетістіктеріне оң ықпал етеді. Осылайша, баланың дамуына бағытталған бірлескен күш-жігер, оның тұлғалық әрі академиялық тұрғыда сәтті болуына жол ашады.
Нургуль КАТЕШОВА,
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі,
Арқалық қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».