Адамзаттың алып тұлғасы

Выпуск - №14 (410)   :   05.04.2020
121

Қазақ халқының басындағы мәңгі өшпес жарық жұлдызы Абай Құнанбаевтың биыл 175 жылдығы. Арқалық қаласындағы №10 ЖОББМ орыс тілде оқытылатын 1-4 сыныптарда «Әлемнің Абайы» атты сайыс сабағы өткізілді.

Абай – қазақтың ұлттық философиясының негізін салушы, жаратылыстың құпиясына, табиғат пен қоғамның, адам мен заманның сырына терең бойлаған кемеңгер ойшыл. Ақын ел арасында болатын көптеген жағымсыз әрекеттер: іштарлық, көрсеқызарлық, сондай-ақ көреалмаушылық, еріншектік, жалқаулық сияқты теріс қылықтардан аулақ болуға үндеп, ұрпаққа үлгі көрсетпек түгілі қарақан басын әрең алып жүрген халықтың берекесіз тірлігін күні бұрын көріп тұрғандай ашық та айқын суреттеп, тереңнен баяндаған. Абай қазақ қоғамын ерінбей еңбек етуге шақырды. Кедейшіліктен құтылудың бір тәсілі – егіншілікпен айналысу, қолөнер кәсібін және сауда-саттық жасауды үйрену екенін айтты.

Дана ақынның шығармашылығы мен өмір жолын, рухани асыл мұраларын насихаттау мақсатындағы сайыс барысында оқушылар Абайдың өлеңдерін мәнерлеп оқып, әндерін шырқады. Оқушыларды көркем сөйлеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге көмектесуді көздеген сайыс «Абай атамыздың өлеңдерін жаттап айту», «Сұрақ-жауап», «Тапқыр болсаң, тауып көр», «Сөз тапқанға қолқа жоқ», «Білгірлер», «Абай атамыз кім?» деген 6 кезеңнен тұрды.

Сайыстың әр кезеңдерінің өзіндік қиындықтарымен қатар қызығы да болды. Қатысушылар жауаптарын екі тілде айтты. Сайыстың қорытындысына әділ қазылар кеңінен тоқталып, жақсы ат салысқан қолдаушы топтар мен жеңімпаздарды марапаттады. Мәңгі жасыл нәрлі мұраның асылын қанып ішіп, өміріне қажетті дүниелерді бойына жия білген әрбір жас ұрпақ нұрлы да шуақты болашақтың иесі боларына кәміл сенемін.


Салтанат ЕРТАЙ,
№10 ЖББОМ қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.