Арқалық қаласындағы Целинный негізгі орта мектебінде «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында Алғыс айту күніне орай «Әке – асқар тауым» тақырыбында оқушылардың әкелерімен жүрекжарды кездесу өтті.
Отбасы – әр адамға қымбат ұғым. Оның ішінде әкенің орны ерекше. Ол – отбасының тірегі, балалардың қамқоршысы, ақылшысы. Әкелердің бала тәрбиесіндегі рөлін арттыру, отбасылық құндылықтарды насихаттау, ұрпақтар арасындағы байланысты нығайтуды көздеген кездесуге мектеп оқушылары, олардың әкелері және ұстаздары қатысты.
Іс-шара мерекелік дастархан басында өтті. Әкелер мен оқушылар емін-еркін әңгімелесіп, бір-бірімен жақынырақ танысты. Кездесу бағдарламасы өте қызықты әрі мазмұнды болды. Мектеп директорының м.а. М.Абенов сөз сөйлеп, әкелерді мерекемен құттықтады. Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары З.Демесинова «Әкенің бала тәрбиесіндегі рөлі» атты баяндамасын оқып, әкенің бала өміріндегі маңызын, оның тәрбиеге қосқан үлесін және отбасылық құндылықтарды қалыптастырудағы рөлін жан-жақты ашып көрсетті.
Кездесу барысында әкелер мен оқушылар арасында қызықты тақырыптарда диалог өрбіді. Әкелер өмірлік тәжірибелерімен бөлісіп, балаларына ақыл-кеңестерін айтты. Әсіресе, «Әкеме алғыс» атты ашық хаттар ерекше тебірентті. Мерекелік іс-шара аясында оқушылар әкелеріне арнап шағын концерттік бағдарлама ұйымдастырды: ән айтты, би биледі, сынып жетекшілері Д.Муталина мен А.Күзембаева да өнер көрсетті. Өз кезегінде, әкелер өнерлеріне ризашылық білдірді.
Кездесудің ерекше сәті – «Өнегелі 15 минут» болды. Әкелер балаларына арқаннан бұзауға тағатын бас жіптің жасалу жолын көрсетті. Әлеуметтік педагог А.Сқақ «Менің балам қандай?» атты тренинг, ал А.Күзембаева «Қызықты ойындар» ұйымдастырды. Сонымен қатар, кездесуде ұлттық ойындар ойналып, әкелер мен оқушылар асық атып, қол күрестіріп, өзара күш сынасты. Бұл ойындар арқылы ұрпақтар арасындағы байланыс нығайып, ұлттық салт-дәстүрлер жаңғырды.
Зульфия ДЕМЕСИНОВА,
Целинный негізгі орта
мектебі директорының
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.