«Әлем мұғалімі» жаһандық сыйлығына үміткер

Выпуск - №48(645)   :   06.12.2024
505

2

Елордада «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының ТОП-10 финалисі анықталды. Үздіктер қатарына NIS-тің үш мұғалімі енді. Солардың бірі – Қостанай қаласындағы NIS-тің мұғалімі Александр Шерцер.

1

– Ұстаз – ғажап мамандық, болашақты құрушы. Себебі, ұстаз әлемге жаңа Эйнштейнді, Тьюрингті немесе атақты авиациялық инженерді сыйлауы немесе балаларды жай ғана ақылды, ізгі, ашық болуға тәрбиелеп, өсіруі де мүмкін. Өз басым көп дүниені ұстаздарымнан үйрендім, одан да көбірек достарымнан, бірақ ең көп нәрсені отбасым мен оқушыларымнан алдым, – дейді Александр Иванович. – Ең алдымен, «Қазақстанның үздік ұстазы» – бұл халықаралық Global Teacher Prize конкурсының республикалық кезеңі, Варки қоры тағайындайтын марапат, оны журналистер педагогикалық қызмет үшін берілетін Нобель сыйлығы деп атайды.
Аталмыш конкурсқа дайындық – бұл педагогикалық тәжірибені жинақтау, сондай-ақ әлем азаматтарын дамытуға және ұстаздың халықаралық қоғамды дамытудағы әлеуметтік рөліне назар аударуға негізделген. Халықаралық кезеңге қатысу үшін материалдарды жүктеу желтоқсанның 9-ына дейін ашық. Александр Шерцер, өз кезегінде, «Әлем мұғалімі» жаһандық сыйлығына өтініш қалдырып, қатысуды жоспарлап отыр.

Әсел ҚИБАШ,
Қостанай қаласындағы
НЗМ PR-маманы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».