Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік

Выпуск - №37(433)   :   18.09.2020
437

Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебінде буллинг пен кибербуллингтің алдын алуға бағытталған шаралар өткізілді. Ондағы мақсат – балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

Шараға 1-11 сынып оқушылары ат салысты. Сонымен қатар ата-аналардың қатысуымен де түрлі жұмыстар жүргізілді. Бастауыш сынып оқушыларының арасында өткізілген сынып сағаттарында қатарластарымен қалай дос болу керектігін, бір-біріне түсіністікпен және сыйластықпен қарау керектігі түсіндірілді. Ал жоғарғы сыныптар буллинг пен кибербуллингтің алдын алу жолындағы әр түрлі өзекті тақыптарда жұмыс істеді.
Атап айтар болсақ, «Буллинг және кибербуллинг құрбаны болмаудың жолдары», «Буллинг пен кибербуллинг: балаларды қудалаудан қалай қорғауға болады», «Буллинг және оның алдын-алу жолдары», т. б. тақырыптар қозғалды. Оқушылар буллинг пен кибербуллинке жол бермеу мақсатында суреттер салып, өз ойларын ашық айтып, ортамен бөлісті. Оқушылар қашықтан білім алып жатса да, үлкен белсенділікпен қатысқандығын айта кеткен жөн.

Толқын ХҰСАЙНОВА,
Мемлекеттік тілде оқытатын
Заречный ОМ психологы,
Қостанай ауданы

 

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.