Арқалық қаласында мектепаралық сурет байқауы

Выпуск - №44(491)   :   13.11.2021
265

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде Арқалық қаласының 65 жылдығына орай қала мектептерінің 1-4 сынып оқушылары арасында сурет байқауы өткізілді. Шара оқушылардың қаламызға деген құрметін арттыруды көздеді.

Оқушыларды Арқалық қаласының тарихымен таныстыру мақсатында колледж оқытушылары Толқын Утешовна мен Динара Білісбекқызы ұйымдастырған байқауға барлық мектеп оқушылары белсене ат салысты. Қаламыздың көрікті орындарын сүйіспеншілік сезіммен бейнелеген қылқалам шеберлерінің жұмыстары оқу ордамыздағы «Арайлы Арқалығым» атты көрмеден орын алды.

Салынған суреттің өзіңдік идеясы, түстер үйлесімділігі ескеріле отырып, сайыс нәтижесінде жүлделі I орынды бастауыш гимназияның 3-сынып оқушысы Малика Бапарова және 3-сынып оқушысы Айша Асқар, №4 мектептен I орынды 4-сынып оқушысы Сабина Серік (суретте) пен 4-сынып оқушысы Ерасыл Әбдір, №1 мектептен I орынды 4-сынып оқушысы Әлихан Сарқынтай, №3 мектептен I орынды 3-сынып оқушысы Айымжа Амангелдіқызы, №6 мектептен I орынды 4-сынып оқушылары Бекзат Дүйсенбі мен Серікжан Сүндет иеленді.

Оқушылардың шығармашыл тұрғыда шыңдалуына себепкер болған ұстаздарына алғысымызды айта отырып, өркениетті елдің өнегелі ұрпақтары, дарынды оқушыларымыздың биік белестерден көрініп, қаламыздың мақтаныштары болуына тілектеспіз.


Динара БІЛІСБЕКОВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжінің
мектепке дейінгі тәрбие және
оқыту мамандығының оқытушысы,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.