Армандарға толы ертегілік кеш

Выпуск - №000(000)   :   06.01.2025
453

5
 

Қостанай қаласының әкімі Марат Жүндібаевтың қатысуымен қалалық балалар шығармашылығы мектебінде дәстүрлі Жаңа жыл шыршасы ұйымдастырылды. Ертегілік кеш қала мектептерінде оқитын 9-13 жастағы 200-ге жуық оқушының басын қосты.

1

2

Жаңа жылдың негізгі атрибуты – әсем безендірілген шыршаның жанында өрбіген «Жаңа жылды құтқарайық» атты таңғажайып ертегілік қойылым балаларды өз сиқырымен баурап алды. Қойылымды облыстық қуыршақ театрының және қалалық балалар шығармашылығы мектебінің театр студиясының әртістері бірлесе дайындаған. Оқиға желісі қызықты әрі әсерлі болғаны соншалық, жас көрермендер өздерін ертегі әлемінде жүргендей сезінді.

3


Мерекелік іс-шарада өткен Ұлу жылы мен келе жатқан Жылан жылының кейіпкерлері сахна төрінде жарқырай көрінді. Тіпті, мифологиялық кейіпкерлер мен батырлар да ортаға шығып, балаларды оқиға желісіне елітіп әкетті. Артынша көпшілікке жақсы таныс мультфильм кейіпкерлерімен бірге ән айтып, би билеген бүлдіршіндердің жүзінен шаттық пен қуаныштың нұры төгілді.

4


Кештің көркін арттырған ертегі әлемінің басты кейіпкерлері – Аяз ата мен Ақшақар болды. Олар әр балаға денсаулық, қуаныш және алдағы жылы жарқын жетістіктер тіледі. Ал, биылғы қаламыздың 145 жылдығына орай, Жаңа жыл шыршасының ұйымдастырушылары тарапынан балалар сыйқырлы сандықтан 145 ізгі тілектер жазылған билеттерді алды. Осылайша, шыршаның айналасы шат-шадыман күлкіге толып, балалар көтеріңкі көңілмен тарқасты.

Жамал ШАУКЕН,
суретті түсірген автор

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».