«Қостанай дарыны» өңірлік ғылыми-практикалық орталығы ауыл мектептердің 7-9 сынып оқушылары арасында «Кітап – асыл қазына» атты классикалық әдебиет шығармаларын оқудың облыстық байқауын ұйымдастырды.

Байқауға Ы.Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің 7-9 сынып оқушылары арасында Даниель Дефоның «Робинзон Крузо» атты шығармасын оқып, облыстық кезеңде жеңімпаз атанған оқушыларымызды құттықтай отырып, аты-жөндерін атап өткенді жөн көріп отырмын. 7-сынып оқушылары Жансая Кұрманғалиева мен Әйгерім Қойшығарина, 8-сынып оқушылары Сабина Қасқырбаева, Ақбота Тастанова, Дариға Жолдыбекова, Делшат Ерлан, Аяулым Қойшығарина және 9-сынып оқушылары Альмира Қасқырбаева, Дидар Серікбай, Қайрат Жұлдызбай.
«Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы», «Білімдінің күні жарық, білімсіздің күні кәріп» дегендей, надан, білімсіз көрсоқыр болсаң көрер күнің қараң. Сондықтан да әрбір адам мүмкіндігінше зейінін кітапқа аударса жөн. Ыбырай Алтынсарин мектеп салдыртты, Абай Құнанбаев шығармалары арқылы оқу-білімге шақырды, Міржақып Дулатов «Оян қазақ» кітабын жарыққа шығарып, халқын оятуға тырысты емес пе? Басты рухани байлық – кітапта екенін ұмытпайық.
Гүлзат АЛИМОВА,
Ы.Алтынсарин атындағы
ЖББМ қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Алтынсарин ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».