Қостанай қаласындағы №10 және №6 мектептерде қазан айының 15-18 аралығында бес асық, асық атудан облыстық мектеп лигасы қарқынды өтті. Барлығы 240 оқушыдан құралған командалар өзара бақ сынасып, тартысты бәсекеде мықтылар анықталды.
Оқушылар екі жас категориясы бойынша жарысты: 5-6 және 7-8 сыныптар арасындағы ұлдар мен қыздар. Нәтижесінде 5-6 сыныптардың қыздары арасындағы бес асық жарысынан бірінші орынға Меңдіқара ауданының Ғ.Жұмабаев атындағы Бурабай мектеп-гимназиясы ие болса, екінші орынды Әулиекөл ауданының С.Баймағамбетов атындағы Әулиекөл мектеп-гимназиясы иеленді. Үшінші орынға Рудный қаласының М.Дулатов атындағы жалпы білім беретін мектебі лайық деп танылды. 7-8 сыныптардың қыздары арасындағы бес асық жарысынан бірінші орынды Қостанай қаласының Б.Момышұлы атындағы №5 жалпы білім беретін мектебі, екінші орынды Меңдіқара ауданының Ғ.Жұмабаев атындағы Бурабай мектеп-гимназиясы ие болды. Ал, үшінші орынды Алтынсарин ауданының М.Хәкімжанова атындағы Щербаков мектебі иеленді.
Ұлдар арасындағы асық ату жарысынан 5-6 сыныптарда бірінші орынға Рудный қаласының А.Байтұрсынұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі ие болды. Екінші орынға Б.Майлин ауданының жалпы білім беретін мектебі, үшінші орынға Қостанай ауданының Жданов жалпы білім беретін мектебі көтерілді. Ұлдар арасындағы асық ату жарысынан 7-8 сыныптарда бірінші орынды Меңдіқара ауданының Ғ.Жұмабаев атындағы Бурабай мектеп-гимназиясы жеңіп алды, екінші орынды Рудный қаласының А.Байтұрсынұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі, ал үшінші орынды Амангелді ауданының Амантоғай жалпы білім беретін мектебі иеленді. Жарыстың қорытындысы бойынша үздік шыққан командалар алдағы республикалық жарыстарда өңір намысын қорғайды.
Қостанай облысы дене шынықтыру
және спорт басқармасының
баспасөз қызметі
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.