2023-2024 оқу жылынан бастап алғаш рет Республика бойынша барлық білім беру мекемелерінде ата-аналарды педагогикалық-психологиялық қолдау орталығы ашылды. Дәл сондай орталық Арқалық қаласындағы Восточный ЖББ мектебінде де өз жұмысын бастады.
Бұйрық шығарылып, құрамы бекітілді, орталықтың жоспары құрылды. Орталық қызметіне облыстық «Үндестік» жобасы, мектептегі ата-аналар комитеті, «Аналар» мен «Әкелер» кеңесі біртұтас болып кіріктірілді. Әлеуметтік экономикалық жағдайлардың күрделілігіне қарамастан, отбасы балаларды әлеуметтендірудің негізгі институты болып қала бермек. Ата-аналар қауымы қазіргі әлеуметтік-экономикалық шындыққа қаншалық бейімделе алатынынан және позитивті ата-ана болу құзыретін қаншалықты дамыта алатындығынан біздің мемлекетіміздің балалары мен жастарының толыққанды дамуы мен жалпы әл-ауқаты қамтамасыз етілетін болады.
Педагогикалық қолдау орталығының мақсаты – балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуде мемлекеттік орта білім беру ұйымдары мен ата-аналар арасындағы тиімді өзара іс-қимыл үшін жағдайларды қамтамасыз ету. Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының міндеттеріне мыналар кіреді: 1) балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік құзыреттерін дамытуға бағытталған ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру; 2) білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы өзара іс-қимылды нығайту; 3) отбасылық тәрбие процесінде балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету бойынша ата-аналардың уәждемесін арттыру.
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы екі тілде мектепішілік «Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері» – «Ребенок в интернете: как найти золотую середину», «Көркем мінез – баға жетпес байлық» – «Эмоциональный интеллект – основа успешной личности», «Позитивное родительство: слушать, слышать, быть услышанным», «Баланы жастан... Бала бойындағы тапқырлық пен эрудицияны қалай дамытуға болады?» атты тренинг элементтері бар бірнеше мазмұнды сабақтар өткізді.
«Үндестік» жобасы аясында 12 ата-ананың қатысуымен ата-аналар арасында мектепішілік көңілді эстафета өтті. Эстафетада 1 «А» мен 2-3 «А» сыныбының ата-аналары «Жорға» және «Мерген» командасы болып жарысты. Нәтижесінде 2-3 «А» сыныбының ата-аналарынан құрылған «Жорға» тобы жеңіске жетті. Сонымен қатар, «Үндестік» жобасы аясында 18 ата-ананың қатысуымен ата-аналар арасында волейболдан жарыс ұйымдастырылып, нәтижесінде 7-8 «А» сыныбының ата-аналары 1-орынға, 7-8 «Б» сыныбының ата-аналары 2-орынға, 5-6 «А» сынып ата-аналары 3-орынға ие болды. Алдағы уақытта орталық өз жұмысын жандандыра түспек.
Тәттігүл САДУАҚАС,
Восточный ЖББМ
директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.