Арқалық қаласындағы Ы.Алтынсарин атындағы гимназияда 10 «А» сынып жетекшісі ретінде менің басшылығыммен «Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында: отбасылық құндылықтардың бала тәрбиесіндегі рөлі, әкелер мектебінің ықпалы» тақырыбында әкелер жиналысы өткізілді.
Жиналысты өткізу арқылы бала тәрбиесіндегі әке рөлінің маңызын, олардың қамқорлығы мен отбасылық міндеттері жайлы түсінік берумен түсіндірумен қатар мектеп оқушыларының түрлі келеңсіз оқиғаларға бой алдырмауы бағытындағы әкелердің жауапкершілігін арттыра отырып, жасөспірімдерді тәртіпті болуға, мектептің ережесін орындап, бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас жасауға, отбасында ата-ананың тәрбиесін дұрыс қалыптастыруға тәрбиелеу мақсаты көзделді.
Іс-шараның басында өзара таныстық орнату үшін тренинг өткізілді. Тренинг додеакедрдегі сұрақтарға жауап беруден басталды. Сынып оқушыларының жетістіктері, тоқсан қорытындысы талданып, «Әкеме алғыс айтамын» тақырыбында балалардың әкелерге арнап жазған хаттары оқылды. Хатта балалар ішкі сезімдерін жасырмай, әкелеріне шынайы алғыстарын білдірген. Оқып отырып, жүрекжарды сөздерге тебіренбеген әке қалмады. Олар да өз кезегінде балаларына арнап жауап хат жазды. Артынша тәрбие берудегі өзекті мәслелер бойынша топтық жұмыс жүргізілді. Қатысушы әкелер жиналыстың жақсы өткендігі жөнінде кері байланыс берді.
«Бір әкенің тәрбиесін жүз мектеп те бере алмайды», – деп халқымыз бекер айтпаса керек. «Әке – асқар тау», «Анаға қарап қыз өсер, әкеге қарап ұл өсер» демекші, жарық дүние есігін ашып, ес білген сәттен бастап баланың нағыз қамқоршысы – әкесі. Бүгінгі ұрпақтың әлжуаз болып өсіп келе жатқанының бір себебі – әке беделінің төмендеуінен деуге болады. Сол себепті, осы бағытта білім ордаларында көптеп іс-шараларды ұйымдастырып, тәрбие жұмысына да әкелерімізге басымдық беру қажет деп есептеймін.
Ерсин КОНЫРШИНА,
Ы.Алтынсарин атындағы
гимназияның қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.