Әжемнің ертегісі – тәрбиенің бастауы

Выпуск - №10(607)   :   15.03.2024
1090

Мичурин жалпы білім беретін мектебінде қазақ бастауыш сыныптар арасында «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында ұлттық құндылықты дәріптеу мақсатында «Әжемнің еретегісі» атты сыныптан тыс іс-шара өткізілді.

Ұлттық тәлім-тәрбиенің, яғни халықтың сан ғасырлық тәлімінің ұрпақ тәрбиелеудегі алатын орны ерекше. «Жан тұрмысы өркендеу үшін, яғни ойы, ақылы кеңейіп, құлқы түзеліп, тілі баю үшін жас балаға ертегі тым қымбат нәрсе», – деп Мағжан Жұмабаев айтып кеткендей, ертегінің бала тәрбиелеу ісінде алар орны ерекше. Сондықтан да, ертегі мазмұнының негізгі бағыты «жаманнан жиреніп, жақсыдан үйренуді» насихаттауға бағытталды.

Оқушыларға ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жататындығын түсіндіре отырып, ойын ойнату арқылы ертегілер жайлы қызықты суретті сұрақтар қойылды. Аталмыш іс-шараға мектептің 1 «Ә» сыныбының ата-аналары мен оқушылары белсене қатысты. Төлепбергенқызы Күлпаш әжей балаларға «Жақсылыққа жақсылық» ертегісін баяндап, түсінгендігін сұрақтармен тексерді. Ал, 1-сынып ата-аналары «Жамандық неден болады?» еретегісін сахналаса, 1-сынып оқушылары «Бауырсақ» еретегісін қуыршақтардың көмегімен сахналады. Олар қуыршақтарды қолға киіп, қимылға келтіріп, жақсы ойын көрсете білді.

Тәрбиесі мол іс-шара ұлттық кимешек киген әжелеріміздің «Әжемнің шеберханасы» атты бөлімде өзінің қолөнер шеберлігін көрсетуімен жалғасын тапты. Жас буынға тәрбие жұмысын салт-дәстүрімізді сабақтастыра отырып, әжелеріміз кілем тоқу, құрақ құрау, жіп иірудің өзіндік тарихы мен маңызын айтып, көрсетті. Танымдық тәрбиелік іс-шарада дастархан жайылып, әжелерімізден бата алдық. Сыныптан тыс іс-шара музыкалық әуенге ұласты.

Ханзада ТУЛЕКИНА,
Мичурин ЖББ мектебінің бастауыш сынып мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».