Бала тәрбиесі – баршаға ортақ іс

Выпуск - №45(593)   :   07.12.2023
506

Бала тәрбиесі – бүкіл қоғамның абыройлы міндеті. Жақында Ы.Алтынсарин атындағы гимназияда «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» аясында «Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп негізі» тақырыбында ата-аналарға арналған форум ұйымдастырылды.

Адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы: ата-ана мен білім ордасы. Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы – дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау, толыққанды тұлға қатарына қосу. Кезінде әл-Фараби бабамыз: «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды», – демеп пе еді. Сол себепті, әрине, ата-аналар жас ұрпақтың тәрбиесіне барынша бет бұрулары керек. Ата-аналар ұрпақ тәрбиесіне мүдделі екендігін іс жүзінде дәлелдеп отырулары тиіс. Міне, осылай ынтымақтаса атқарылған жұмыс ойдағыдай нәтиже берері хақ.

Ата-аналарға арналған форумға Қостанай қаласы «Сенімен болашақ» республикалық ата-аналар қоғамдық бірлестігінің өкілдері арнайы шақырылды. Іс-шараның басты мақсаты – ата-аналардың санасын оятып, психологиялық-педагогикалық білімдері мен дағдыларын арттырып, жан-жақты қолдау көрсету. «Сенімен болашақ» қоғамдық бірлестігі өз алдына білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде олардың ата-аналары мен мұғалімдері өскелең ұрпақтың мәселелерін шеше алатын алаң құру міндетін қойып отыр.

Бірлестік басшысы Алпысбаева Гүлжан Жақсылыққызы ата-аналармен бала тәрбиесіндегі ұлттық құндылықтар туралы сөз қозғады. Қоғамдық бірлестіктің психолог маманы Арыстан Базаркүл Қапарқызы балалардың даму ерекшеліктері туралы айтып, ата-аналарға бағалы кеңестер берді. Іс-шараның соңында гимназия директоры Кисикова Актоты Жанараловна қорытынды сөз айтып, келген қонақтарға ата-аналардың психологиялық-педагогикалық білімі мен дағдыларын арттырып, жан-жақты қолдау көрсеткені үшін Алғыс хат табыстады.


Салтанат АХМЕТОВА,
Алмагуль ТАСМАГАНБЕТОВА,
Ы.Алтынсарин атындағы
гимназия директорының
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасарлары,
Арқалық қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.