Үстіміздегі 2021-2022 оқу жылының үшінші тоқсаны Мичурин жалпы білім беретін мектебі үшін игі бастамамен басталды. Мичурин мектебінде дарынды да талантты оқушылар арасында «Мирас» білім беру стипендиясын тағайындау конкурсы ұйымдастырылды.
Президенттің тапсырмасы бойынша 2022 жыл «Балалар жылы» деп жарияланғаны белгілі. Соның қарсаңында ұйымдастырылған конкурстың басты мақсаты: мемлекеттік тілді дамыту, дарынды оқушыларды қолдау, жаратылыстану-математика бағытындағы оқу пәндеріне қызығушылығы бар білім алушыларға қаржылай түрде стипендия тағайындау.
Конкурс 4 кезең бойынша өткізілді: бірінші және екінші кезеңде оқушылардың оқу үлгерімі ескерілді, портфолиосы бағаланды. Үшінші кезеңде білім алушылар таңдау бойынша төрт тақырыптың біріне 250-300 сөз көлемінде эссе жазды. Төртінші кезеңде жалпы қорытындысы шығарылды. Байқауда оқушылар үздік білім деңгейлерін көрсетті, эссе жазуда ойлау ұшқырлығы, тілдік қоры, қазіргі әлемде болып жатқан оқиғаларға өзінің көз-қарасы, пікірі, ақпаратты жеткізіп, талдай білуі сынды қабілеттері сыналды.
«Мирас» білім беру стипендиясын ерікті түрде қаржыландырушы, конкурсты ұйымдастырушы, география пәнінің мұғалімі, мектеп басшысының оқу ісі жөніндегі орынбасары Саят Есембек. Аталмыш конкурсқа мектептің үздік оқитын оқушылары қатысты. Әділ қазылар алқасы кандидаттардың әр кезеңдегі нәтижелерін «Мирас» білім беру стипендиясының ережелеріне сай әділ бағалап, оны хаттамаға толтырды. Бұл конкурсқа қатысу барысында сынып жетекшілердің, ата-аналардың үлесі зор болды. Себебі әр үміткер жеңімпаз болуға лайық, өз бақтарын білім бәйгесінде сынады.
Барлық іріктеу кезеңінен сүрінбей өтіп, жеңімпаз ретінде 8 «Ә» сыныбының оқушысы Санжар Бітібай танылды. Бұл Санжардың өз білімімен жеңіп алған бірінші байқауы емес, бұған дейін ауыл мектептеріне арналған Елбасының «Мың бала» байқауының жеңімпазы атанған. Талай жарыстарда бақ сынап, биіктерден көрініп жүр. Аталмыш байқау мектеп пен ата-аналар арасындағы «Үндестік» жобасының дамуына үлес қосты. Дарынды оқушылар – мектебіміздің мақтанышы, еліміздің болашағы!
Айнаш ДАДАНОВА,
Мичурин ЖББМ басшысы,
Қостанай ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».