Білімді ұрпақ – іргелі елдің тірегі

Выпуск - №14 (562)   :   14.04.2023
604

Шәкірттерді ғылыми ізденістерге тартуда Арқалық қаласындағы Бейімбет Майлин атындағы №3 жалпы білім беретін мектебінің ұстаздары елеулі жұмыстар атқарып келеді. Мақсат біреу – ғылымға қызығушылық танытқан оқушыларды қолдау. 

Ұрпағы білімсіз елдің келешегі де бұлыңғыр екені баршаға аян. Әрбір мемлекет, әрбір ұлт өз өкілінің білімі мен бойындағы ерекше қасиеттері, таланты мен дарындылығы, өзгелерден ерекше табиғи қабілеті арқылы биіктерден көрініп, басқаларға қарағанда оқ бойы озық тұратынымен бағаланады. Жақында білім ордамыздың жылдық жоспарына сай 1-11 сынып оқушылары арасында мектепішілік ғылыми жобалар байқауы өткізілді. Байқау оқушылардың Отанының тарихын, өлкесін, қаласын, мәдениеті мен салт-дәстүрлерін насихаттай отырып, отансүйгіштік сезімдерін тәрбиелеу, сонымен қатар таңдалған тақырып бойынша зерттеу жүргізу, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту және сол арқылы тұжырымдарын жүйелі жеткізе білуге баулуды көздеді.

Байқауға жалпы 8 жұмыс ұсынылды. Әр жұмысты қорғау үшін 5-7 минут уақыт берілді. Мектептің тәжірибелі ұстаздары – директордың оқу ісі орынбасары, тарих пәнінің мұғалімі Кожиков Жанатбек Тургинбекович, физика пәнінің мұғалімі Мейрамова Гульбану Нояновна байқауда қазылық етті. Байқаудан кейін оқушылардың жұмыстары сараланып, жүлдегерлер анықталды. Артынша жобалық сайысқа қатысқан жұмыстар бойынша бағыт-бағдар берілді, ұсыныстар айтылды. «Жақсы» деп бағаланған жұмыстар қалалық жобалар сайысына ұсынылды.

Олар: 10 «А» сыныбының оқушысы Дильназ Қалибекованың жобасы. Тақырыбы: «Сарықопа – дала зоопаркі», жетекшісі – Мухамбетова Айсулу Какимбековна; 9 «Б» сыныбының оқушысы Наргиз Зейнолланың жобасы. Тақырыбы: «Ақпараттық кодтау және кодтың өмірде қолданылуы», жетекшісі – Муханбетжанова Мадина Сапаргалиевна; 4 «Б» сыныбының оқушысы Ерасыл Исаның жобасы. Тақырыбы: «Зеңгі баба иесі – сиыр», жетекшісі – Жүзбай Гүлмира Сәндібекқызы. Шәкірттерімізге жетекшілік етіп, бағыт-бағдар беріп отырған ұстаздарымызға алғысымыз шексіз. Ал қалалық ғылыми жобалар сайысына қатысушы оқушыларымызға сәттілік серік болсын дейміз!


Индира БАЛТАБАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№3 ЖББ мектебінің
ғылыми-әдістемелік істер
жөніндегі директордың
орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4