Қостанай ауданындағы Садовый жалпы білім беретін мектебінің оқу-тәрбие жұмысы жоспары шеңберінде қоғамдық-гуманитарлық пәндер апталығы аясында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Миллион кімге бұйырады?» зияткерлік сайысы ұйымдастырылды.
Қазақстан Республикасындағы тілдердің қолданылу аясын кеңейту, мемлекеттік тілге құрмет көрсету және оны насихаттау, сондай-ақ, ұлт өкілдерінің қазақ тілін үйренуге деген ынтасын арттыру, жасөспірімдерді отансүйгіштікке тәрбиелеу басты назарда. Осы мақсат пен мектептің оқу-тәрбие жұмысы жоспары шеңберінде өткізілген зияткерлік сайыста оқушылар үш топқа бөлініп, білімдерін сарапқа салды. Іс-шараға арнайы келген «Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығының қазақ тілі оқытушысы Ирина Новицкая білім алушылармен сұхбат жүргізіп, тіл үйренудің маңыздылығы туралы ой бөлісті.
Алдағы уақытта да мемлекеттік тілді дамыту мен насихаттауға арналған іс-шаралар жалғасын табады. Ана тіліміздің мәртебесі мен қоғамдағы орнын нығайту, жас ұрпақтың тілдің қадір-қасиетін түсінуі, оны сүюі мен қорғауына ықпал ету – маңызды міндеттердің бірі. Сондай-ақ, Қазақстан атты бір шыңарық астында тұратын көптеген ұлт пен ұлыс өкілдерінің қазақ тіліне деген құрметін арттырып, ұлттық қарым-қатынасты нығайту бағытындағы жұмыстар да жоғары деңгейде жарасымды жалғасын таба бермек.
Тұрар ТАПЕЛОВ,
Садовый жалпы білім беретін мектебі,
Қостанай ауданы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».