Білімдіге миллион бұйырады

Выпуск - №11(659)   :   19.03.2025
261

1

Қостанай ауданындағы Садовый жалпы білім беретін мектебінің оқу-тәрбие жұмысы жоспары шеңберінде қоғамдық-гуманитарлық пәндер апталығы аясында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Миллион кімге бұйырады?» зияткерлік сайысы ұйымдастырылды.

Қазақстан Республикасындағы тілдердің қолданылу аясын кеңейту, мемлекеттік тілге құрмет көрсету және оны насихаттау, сондай-ақ, ұлт өкілдерінің қазақ тілін үйренуге деген ынтасын арттыру, жасөспірімдерді отансүйгіштікке тәрбиелеу басты назарда. Осы мақсат пен мектептің оқу-тәрбие жұмысы жоспары шеңберінде өткізілген зияткерлік сайыста оқушылар үш топқа бөлініп, білімдерін сарапқа салды. Іс-шараға арнайы келген «Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығының қазақ тілі оқытушысы Ирина Новицкая білім алушылармен сұхбат жүргізіп, тіл үйренудің маңыздылығы туралы ой бөлісті.
Алдағы уақытта да мемлекеттік тілді дамыту мен насихаттауға арналған іс-шаралар жалғасын табады. Ана тіліміздің мәртебесі мен қоғамдағы орнын нығайту, жас ұрпақтың тілдің қадір-қасиетін түсінуі, оны сүюі мен қорғауына ықпал ету – маңызды міндеттердің бірі. Сондай-ақ, Қазақстан атты бір шыңарық астында тұратын көптеген ұлт пен ұлыс өкілдерінің қазақ тіліне деген құрметін арттырып, ұлттық қарым-қатынасты нығайту бағытындағы жұмыстар да жоғары деңгейде жарасымды жалғасын таба бермек.

Тұрар ТАПЕЛОВ,
Садовый жалпы білім беретін мектебі,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4