Алтынсарин ауданында әдіскер Маржан Серікбайдың ұйымдастыруымен мақала тақырыбымен аттас бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған съезі өтті. Съезге аудандық және ауыл мектептерінен 38 бастауыш сынып мұғалімдері қатысты.
Бастауыш сынып – бұл оқушы тұлғасы мен санасының қарқынды дамитын қайталанбас кезеңі әрі оқушыны тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы. Бастауыш мұғалімдерінің көңілінде жүрген біраз мәселелер қозғалған съезд барысында бастауыш сыныпты оқытуда инновациялық технологияларды қолдану бағытындағы мұғалімдердің шығармашылығы мен жаңалықтарынан көрме ұйымдастырылып, тыңдаушылар әртүрлі дидактикалық материалдармен қоржындарын толықтырды. Съезде бастауыш сынып мұғалімдерін толғандырып жүрген тақырыпта баяндамалар оқылды.
«Бастауыш мектеп жасындағы медиабілім» тақырыбында Больше-Чураков жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Н.Павлюк, «Бастауыш сыныптарда жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері» тақырыбында Ы.Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі М.Тенсел, «Әр оқушының оқу нәтижесіне жету үшін сабақтың мақсаттарын жүзеге асыру» тақырыбында Силантьев жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Л.Михайловская, ал «ББЖМ дайындық кезінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру» тақырыбында Силантьев жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі О.Кужагильдина баяндамасын оқыды. Съезд соңында аудандық әдіскер М.Серікбай сөз сөйлеп, съезд қатысушыларының ұсыныс, пікірлерін тыңдап, қарарын қабылдады.
Манар ТЕНСЕЛ,
Ы.Алтынсарин атындағы
Обаған ЖББМ бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Алтынсарин ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.